معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز خبر داد:

تداوم عملیات لکه‌گیری آسفالت در مناطق مختلف شهر تبریز

1399/07/21 - 13:29 - کد خبر: 28779 نسخه چاپی

نصر: معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از تداوم عملیات لکه گیری آسفالت در مناطق مختلف شهر تبریز توسط نیروهای زحمتکش خدمات شهری خبر داد.

به گزارش نصر، محمدرضا قربانیان تبریزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان و با مد نظر قرار دادن اولویت بندی ها و نیازسنجی‌های صورت گرفته عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت در مناطق مختلف شهر در حال اجرا است.
وی با اشاره به اهتمام نیروهای خدمات شهری برای ارائه خدمات در تمامی مناطق بخصوص مناطق کم برخوردار افزود: در راستای ارائه خدمت بی منت به شهروندان، ارتقا حقوق شهروندی و تسهیل تردد شهروندان، بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر بخصوص معابر مناطق کم برخوردار در اولویت قرار دارد.
وی رفت و روب زیباسازی و نظافت، محیط را از دیگر اولویت‌های خدمات شهری دانست و افزود: نیروهای خدمات شهری به صورت شبانه روزی در زمینه رفت و روب و نظافت محلات و تلاش می‌کنند و در نتیجه زحمات این عزیزان است که تبریز چهره‌ای پاکیزه و تمیز دارد.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز در پایان سخنانش با اشاره به پاکسازی معابر شهر توسط نیروهای خدمات شهری افزود: جلب رضایت شهروندان همواره مورد توجه نیروهای خدمات شهری بوده است و در این راستا پاکسازی معابر شهر نیز به صورت پیوسته انجام می‌گیرد از شهروندان درخواست داریم از ریختن زباله در معابر شهر به جد خودداری کنند.
انتهای پیام/
 تداوم عملیات لکه‌گیری آسفالت در مناطق مختلف شهر تبریز خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار