رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان؛

اردوی انتخابی تیم ملی سنگوردی کامباین به میزبانی زنجان برگزار می‌شود

1399/07/20 - 16:45 - کد خبر: 28739 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی در ماده کامباین اواخر مهرماه جاری به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، حمید رکابی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: این اردوی انتخابی از ۳۰ مهرماه جاری تا یک آبان ماه امسال در سالن اختصاصی سنگنوردی و سالن ۶ هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان، برگزار خواهد شد و ۲۸ ورزشکار زن و مرد نیز در آن حضور خواهند داشت.
وی، اظهار داشت: این مرحله از اردوی انتخابی تیم ملی سنگنوردی در زنجان زیر نظر مربیان مجرب و توانمند و با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور تعیین نفرات برتر و توانمندتر برای راهیابی به اردوی مرحله بعد برگزار می شود که در نهایت نفرات برتر به رقابت های انتخابی آسیا که حکم سهمیه کسب المپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را دارد اعزام خواهند شد.
رکابی با بیان اینکه سنگ‌نوردان تیم ملی شانس المپیکی‌شدن با کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش کامباین را دارند.تصریح کرد: ورزشکاران استان های اصفهان، زنجان، مرکزی، تهران، کرمان، همدان، هرمزگان، خوزستان، قزوین، کرمانشاه و گلستان در اردوی انتخابی زنجان حضور خواهند داشت که ۲۰ نفر آنان مرد هستند و ۸ نفر مابقی را نیز  بانوان تشکیل می دهند.
وی افزود: داوود رکابی، محمدامین محمدلو، صادق یوسفی، محمد سلطانی، مهیا دارابیان، الناز رکابی، ورزشکاران زنجانی حاضر در این اردو خواهند بود.
انتهای پیام/
اردوی انتخابی تیم ملی سنگوردی کامباین به میزبانی زنجان برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار