عضو شورای شهر تبریز:

پروژه لوپ توانیر تبریز به پاسداران کارشناسی نشده است

1399/07/20 - 14:09 - کد خبر: 28728 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر این‌که تذکراتی که در صحن‌شورا به شهرداری داده ‌می‌شود، مغفول مانده است، گفت: لوپ توانیر به پاسداران کارشناسی نشده و کمیته فنی باید در خصوص این‌طرح ها اقدامات مناسبی انجام دهد.

به گزارش نصر، فریدون بابایی اقدم  در جلسه شورای شهر تبریز با بیان اینکه امروز وضعیت کرونا در شهر مناسب نیست و فوتی‌ها افزایش یافته است، اظهار کرد: شهرداری در اوایل کار همکاری خوبی با پرسنل درمانی داشت اما امروز این همکاری کمتر شده که باید افزایش یابد.
وی در ادامه با اشاره به کف سازی بازار نیز گفت: این امر اقدام مثبتی است که در زمان غیر مناسب اجرا می‌شود و شهروندان با مشکل روبرو هستند.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: به شورای قبلی در خصوص میدان ‌آذربایجان خورده می‌گیریم‌ اما شورای بعدی نیز به ما خورده خواهد گرفت.
شکور اکبرنژاد، عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه با اشاره به درگذشت استاد محمد رضا شجریان و تاثیرو نقش بزرگ ایشان در ادبیات و موسیقی کشور و همچنین فوت آقای کامران شکیبایی هنرمند تئاتر استان، درگذشت این عزیزان را تسلیت گفت.
وی در ادامه سخنانش افزود: به عنوان شخصی که در جنگ بوده‌ام، جنگ را همواره محکوم کرده‌ام و امیدواریم صلح در قره‌ باغ همواره پایدار باشد. امیدواریم صلح و گفتگو از جنگ جلوگیری کند.
محمد حسن اسوتچی، دیگر عضو شورای شهر تبریز نیز در این جلسه گفت: برخی افراد در زمینه پرداخت حقوق‌ها عمدی یا غیر عمدی موجب ایجاد مشکل می‌شوند، پرداخت حقوق‌ها مشکل هر ماهه ما است و این موضوع باید رفع شود.
محرم محمدزاده، عضو شورای شهر تبریز نیز اظهار کرد: در حاشیه شهر بانوانی وجود دارد که حتی توان اداره زندگی را ندارند. دختران تحصیل کرده در حاشیه شهر بیکار مانده‌اند. همچنین کارگران ساختمانی نیز امروز بیکارهستند و باید به مشکلات آنها رسیدگی شود.
محمد زاده تاکید کرد: در بی‌آرتی‌های شهرمان از سربازها  هزینه دریافت می‌شود، درحالی که در هیچ‌ کجای دنیا از سرباز پول نمی‌گیرند.
وی با اشاره به ترافیک میدان فهمیده به توانیر نیز گفت: این ترافیک موجب سلب آسایش مردم شده است.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که شهرداری بازهم از اماکنی که به اجاره داده است، پول اجاره دریافت می‌کند، اظهار کرد: هنوز پیگیری‌ها برای جلوگیری از این این امر نتیجه بخش نبوده است.
وی اضافه کرد: محله کرکج نیز به دلیل نبود پل زیرگذر با مشکل روبرو است و روزانه چند نفر در اتوبان کسایی تصادف می‌کنند، اما کسی پیگیر چرایی آن نیست.
انتهای پیام/
پروژه لوپ توانیر تبریز به پاسداران کارشناسی نشده است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار