خبر/

نیروهای مسلح زنجان اقتدار و توان نظامی خود را به‌ نمایش گذاشتند

1398/06/31 - 10:57 - کد خبر: 2871 نسخه چاپی

نیروهای مسلح زنجان اقتدار و توان نظامی خود را به‌ نمایش گذاشتند

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، یگانها و نیروهای پیاده و موتوری شرکت کننده در آئین سان و رژه با عبور از مقابل جایگاه و تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن تجدید بیعت با فرماندهی کل قوا، بخشی از توانمندیهای رزمی و دفاعی خود را به منظور حفظ و حراست از مرزها، تمامیت ارضی و دستاوردها، ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلام، به منصه ظهور گذاشتند. 

شماری از مردم مومن و همیشه در صحنه زنجان نیز با حضور در محل برگزاری این آئین، بار دیگر وحدت، وفاق، همدلی، اقتدار و آمادگی کامل و بالای نیروهای مسلح این استان را در دفاع از ملت، انقلاب، نظام و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به نظاره نشستند.
حضور مردم و مسئولان موجب دلگرمی، انگیزه، ترغیب و تشویق هرچه بیشتر نیروهای مسلح زنجان شد و خبرنگاران و عکاسان نیز صحنه های تماشایی و به یادماندنی که نشان از صلابت و توانایی این نیروها داشت را به تصویر کشیدند. 
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این آئین با گرامیداشت دوران دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا، گفت: در هشت سال دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی، یکه و تنها در مقابل همه کفار و جبهه استکبار در راس آن آمریکای جهانخوار و شیطان بزرگ که برای از بین بردن انقلاب و نظام به صحنه آمده بودند، ایستاد و به پیروزی رسید.

سردار جهانبخش کرمی افزود: ملت ایران و رزمندگان اسلام با ولایت و رهبری حضرت امام خمینی(ره) با تمام توان برای دفاع از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد صحنه شدند و به مدت هشت سال در مقابل جبهه استکبار مقاومت و ایستادگی کرده و شهید و جانباز تقدیم کردند و در نهایت پوزه دشمنان را به خاک مذلت مالیدند.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب و دفاع مقدس، ابهت و هیمنه پوشالی ابرقدرتهای شرق و غرب (شوروی و آمریکا) شکسته شد و به دستاوردی بزرگ رسیدیم، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار است و هرگونه توطئه و ترفند دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را در نطفه خفه کرده و نقشههایشان را نقش برآب میکنیم.

انتهای پیام/

نیروهای مسلح زنجان اقتدار و توان نظامی خود را به‌ نمایش گذاشتند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار