کاهش محدودیت حضور شرکت‌های ایرانی در مسیر تهران- استانبول

1399/07/19 - 16:43 - کد خبر: 28677 نسخه چاپی

نصر: با کاهش محدودیت‌های سفر به ترکیه، شرکت هواپیمایی قشم ایر از برقراری مجدد ۳ پرواز تهران - استانبول در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش نصر، بر این اساس پروازهای هواپیمایی قشم در مسیر تهران- استانبول مجددا در تاریخ‌های دوشنبه ۲۱ مهر، یک شنبه ۲۷ مهر و دوشنبه ۵ آبان ماه برقرار می شود.
اطلاعیه امروز شرکت هواپیمایی قشم ایر حاکی از موفقیت آمیز بود مذاکرات مقامات ایران و ترکیه برای حضور تعداد بیشتری از شرکت های ایرانی در مسیر پروازی ایران- ترکیه است.
فروش بلیت هواپیمایی قشم به صورت چارتر بوده و مسافرین می‌توانند با مراجعه به آژانس‌های فروش بلیت قشم ایر بلیت خود را تهیه کنند.
۱۴ مهرماه امسال و بعد از توقف مجدد پروازها به ترکیه«تورج دهقانی زنگنه» رییس سازمان هواپیمایی از برقراری مجدد پروازهای ترکیه با صدور مجوز سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه خبر داد و گفت: با هماهنگی انجام شده بین سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه و صدور مجوز، پرواز بین ایران و ترکیه به صورت محدود برقرار می‌شود.
بر این اساس هر روز یک پرواز توسط یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و هم چنین یک پرواز روزانه توسط شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاین انجام خواهد شد، بدین ترتیب درواقع روزی دو پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرانی و ترکیه انجام می‌شود.
تلاش سازمان هواپیمایی برقراری پروازها جهت از بین بردن برخی انحصارات، پایین نگه داشتن نرخ بلیت و کمک به مسافران در این مسیر است که در صورت ورود ایرلاین‌های بیشتر امکان تعدیل نرخ نیز فراهم می شود.
انتهای پیام/
کاهش محدودیت حضور شرکت‌های ایرانی در مسیر تهران- استانبول خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار