مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان خبر داد:

ساخت سه هتل سه ستاره در ابهر

1399/07/19 - 10:10 - کد خبر: 28626 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: موافقت اصولی ساخت یک هتل سه ستاره با حجم سرمایه‌گذاری 50 میلیارد ریال در شهرستان ابهر صادر شد.

به گزارش نصر، امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: با ساخت این هتل سه ستاره در شهرستان ابهر 40 تخت به ظرفیت اقامتی این شهرستان و استان افزوده می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: با اتمام ساخت این هتل 3 ستاره پیش‌بینی می‌شود برای 21 نفر به‌صورت مستقیم در این شهرستان شغل ایجاد شود.
ارجمند عنوان کرد: در یک سال گذشته حمایت بیش‌ازپیش از توسعه مراکز اقامتی با توجه به نیاز و ظرفیت گردشگری در استان زنجان موجب تشویق و ترغیب چشم‌گیر سرمایه‌گذاران برای ساخت و ایجاد هتل شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت:  برای رسیدن به جایگاه  گردشگری مناسب در این استان بر اساس اهداف پیش‌بینی‌شده، نیازمند حمایت و همکاری همه نهادها در توسعه زیرساخت‌های گردشگری به‌ویژه در بخش اقامت و پذیرایی هستیم.
وی همچنین از صدور مجوز فعالیت سفره‌خانه سنتی در خدابنده خبر داد و افزود: پروانه بهره‌برداری سفره‌خانه سنتی صدف گرماب با زیربنای 300 مترمربع و سرمایه‌گذاری 6 میلیارد ریال بخش خصوصی صادر شد.
ارجمند افزود: سفره‌خانه صدف گرماب در شهرستان خدابنده و در شهر گرماب واقع‌ شده است که با افتتاح این سفره‌خانه برای چهار نفر به‌ طور مستقیم اشتغال ایجاد شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان گفت: این سفره‌خانه دارای سبک سنتی، سالن پذیرایی و آشپزخانه است.
وی ترغیب و تشویق بخش خصوصی برای تغییر کاربری خانه‌های تاریخی به اقامتگاه‌های سنتی و نیز واحدهای پذیرایی را از جمله برنامه‌های این اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد.
انتهای پیام/
ساخت سه هتل سه ستاره در ابهر خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار