رییس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان‌غربی؛

بیلیاردباز میاندوآبی قهرمان مسابقات آذربایجان‌غربی شد

1398/06/30 - 16:24 - کد خبر: 2861 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان‌غربی گفت: «مهدی محمودی» ورزشکار اهل میاندوآب بر سکوی نخست مسابقات قهرمانی استان جا گرفت.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، ع‍لیرضا رزمجو امروز در گفت و گویی افزود: ششمین دوره مسابقات رنکینگ پاکت بیلیارد مردان استان در رشته «ناین‌بال» ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور ٤١ بازیکن از شهرستان‌های میاندوآب، ارومیه، شاهین‌دژ، بوکان و تکاب در مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
وی بیان کرد: علی امینی از شهرستان شاهین‌دژ که با ۱۷ سال سن به عنوان پدیده این مسابقات معرفی شد نیز بر سکوی دوم ایستاد، سجاد حسینی از شهرستان میاندوآب سوم شد و محمدرضا اسماعیل‌پور از شهرستان بوکان به مقام چهارم رسید.
وی ادامه داد: نفرات برتر این دوره از مسابقات جوایز نقدی، مدال و احکام قهرمانی دریافت کردند.
رییس هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان‌غربی گفت: درخشش سه بازیکن زیر ١٨ سال در این دوره از مسابقات نوید پویایی و حرکت رو به رشد این رشته پرطرفدار و مدال‌آور را برای استان به همراه دارد.
رزمجو افزود: مهدی عبدالهی به عنوان سرپرست مسابقات، «مرام سوارداور» و علی قوسیان مسئولیت فنی و برگزاری این دوره از مسابقات را به عهده داشتند.

 آذربایجان‌غربی از جمله استان‌های فعال در رشته‌های اسنوکر، بیلیارد و رشته‌های مرتبط است و هیات بیلیارد، بولینگ و بولس استان اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرد.
اعزام «هیمن فرجی» ورزشکار ملی‌پوش بوکانی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی «تن بال» جام «کرملین» مسکو با حضور ۲۵ کشور از ۱۹ تا ۲۲ آبان سال ۹۵ شمسی از دیگر موفقیت‌های کسب شده برای استان است.
آیسان ملک آرا ورزشکار ملی پوش اهل ارومیه سال گذشته و امسال مدال‌های طلای مسابقات پاکت بیلیارد بانوان را به دست آورد.
پیش از آن نیز آیسان ملک آرا ملی‌پوش ارومیه‌ای تیم ملی بیلیارد دختران ایران به مسابقات آسیایی در کره جنوبی اعزام شده بود.

انتهای پیام/

بیلیاردباز میاندوآبی قهرمان مسابقات آذربایجان‌غربی شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار