فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا؛

هفته آینده محدودیت کاهش حضور کارکنان و کاهش سفر را خواهیم داشت

1399/07/18 - 15:28 - کد خبر: 28607 نسخه چاپی

نصر: فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، بسته اصلی محدودیت‌های هفته آتی استان تهران را کاهش حضور برخی کارکنان و کاهش بار سفر عنوان کرد.

به گزارش نصر، علیرضا زالی گفت: به دلیل استمرار مشکلات استان تهران و اینکه همچنان این استان پرخطر محسوب می شود، درخواست تمدید تعطیلات برخی مشاغل و کاهش حضور کارکنان دولت را داشته ایم که احتمالا محقق خواهد شد.
وی افزود: ممکن است در طول هفته آینده برخی مداخلات را تعمیق و یا  افزایش دهیم و در برخی مداخلات محدودیت هایی باشد که به طور طبیعی در تناسب با استان تهران تصمیم گیری خواهیم کرد.
فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران، همچنین درخصوص اینکه آیا شرح این مداخلات مشخص شده یا نه نیز اظهار کرد: هنوز با استاندار تهران در حال طراحی بسته های محدودیتی مورد نظر هستیم.
زالی، بسته اصلی محدودیت های هفته آتی استان تهران را کاهش حضور برخی مشاغل از جمله کارکنان دولت و کاهش بار سفر در این کلان شهر عنوان کرد.
بنا به این گزارش، فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ۱۲ مهر ماه خواستار تعطیلی یک هفته‌ای برخی مشاغل و اعمال محدودیت‌ها با هدف مهار کرونا در تهران شد. 
بر اساس این ابلاغیه ای از ۱۲ تا ۱۸ مهر ماه دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی تعطیل شدند.
انتهای پیام/
هفته آینده محدودیت کاهش حضور کارکنان و کاهش سفر را خواهیم داشت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار