جانشین فرمانده نیروی انتظامی؛

امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است

1399/07/18 - 12:25 - کد خبر: 28599 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: حفظ و تثبیت امنیت و آسایش و آرامش آحاد مردم خط قرمز پلیس است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

به گزارش نصر، سردار قاسم رضایی روز جمعه در دیدار با امام جمعه تبریز ضمن قدردانی از حمایت‌های ائمه جمعه سراسر کشور از عملکرد ناجا، اظهار داشت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون با مخلان امنیت قاطع و شدید برخورد خواهیم کرد.
وی مقابله با اراذل و اوباش را یکی از مطالبات مردم دانست و افزود: در این زمینه نیز نیروی انتظامی با قدرت تمام وارد عرصه شده و تاکنون نیز عملکرد و اقدامات بسیار خوبی به انجام رسیده است و بدون تردید مقابله با اوباش جزو اولویت های ماموریتی پلیس می باشد  و این کار تداوم خواهد یافت.
رضایی آذربایجان‌شرقی  را یکی از استان‌های اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خواند و یاداور شد: این خطه با تقدیم حدود ۱۰ هزار شهید گلگون کفن دین و وظیفه خود را به نظام و انقلاب اسلامی ادا کرده است.
وی با بیان اینکه ما مدیون و ممنون شهدا هستیم و از خدا می‌خواهیم که ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهدا باشیم، یادآور شد: در این شرایط حساس همه و همیشه باید پشتیبان ولایت و رهبری بوده باشیم و بر همین مبنا نیروی انتظامی با نگاه به اصل ولایت تمام تدابیر و برنامه‌های خود را بر اساس منویات رهبرانقلاب برنامه‌ریزی کرده و جلب رضایت معظم‌له و مردم مهم‌ترین هدف در ناجاست.
رضایی  تلاش برای پیشگیری از جرایم را برای سالم سازی جامعه بسیار مهم خواند و اضافه کرد: در بحث پیشگیری از سرقت کارهای خوبی انجام گرفته و این موضوع جزو اولویت‌های مأموریتی نیروی انتظامی قرار دارد.
وی به اهتمام فرماندهی نیروی انتظامی در بحث معیشت کارکنان و رسیدگی به مشکلات پرسنل اشاره کرد و گفت: برابر دستور فرماندهی ناجا رسیدگی به مشکلات کارکنان و ارتقای معیشت جزو اولویت‌های کاری فرماندهان و مسئولان است.
رضایی هدف از سفر به آذربایجان شرقی را بازدید از نوار مرزی استان‌های اردبیل و آذربایجان‌شرقی عنوان کرد و ادامه داد: در موضوع مناقشه بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، مرزبانی نیروی انتظامی با آمادگی و هوشیاری مسئله را پیگیری کرد و تذکرات لازم به مرزبانان هر دو طرف داده شد تا از اصابت سهوی گلوله‌ها و راکت‌ها به خاک مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.
انتهای پیام/
امنیت و آسایش مردم خط قرمز پلیس است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار