انفجار کارگاه گاز مایع در هشترود

1399/07/17 - 19:23 - کد خبر: 28586 نسخه چاپی

نصر: کارگاه غیرمجاز گاز مایع در هشترود بعد از انفجار کپسول‌های ال‌پی‌جی، طعمه حریق شده و در این حادثه پدر و پسری که دچار سوختگی شده‌ بودند، به یکی از بیمارستان‌های تبریز منتقل شدند.

به گزارش نصر، شهردار هشترود در این رابطه به ایسنا گفت: با تلاش جان بر کفان واحد آتشنشانی شهرداری هشترود، آتش سوزی مهیب حاصل از انفجار کارگاه گاز ال پی جی در کمتر از 40 دقیقه اطفاء شد.
مهدی پورصادق اظهار کرد: از اولین لحظه وقوع آتش سوزی، نیروهای تمام واحدهای شهرداری، به‌خصوص واحد آتشنشانی در محل حادثه حضور یافته و اقدام به مهار آتش کردند.
وی با تشکر از عوامل شهرداری میانه، افزود: به خاطر وضعیت شدید آتش و بیم از سرگیری دوباره آن، از واحد آتشنشانی شهرداری میانه نیز تقاضای کمک شده بود، اما با اتمام آتش سوزی دیگر نیازی به اعزام نیرو از میانه به هشترود نیست.
معاون شهردار هشترود نیز در این رابطه به ایسنا، گفت: حادثه در یک کارگاه سوختگیری ال پی جی غیرمجاز خودرو رخ داده و این کارگاه دچار آتش‌سوزی شده است؛ تمامی عوامل آتشنشانی و امدادی شهرستان اعم از آتشنشانی، هلال احمر و اورژانس در محل حاضر شده و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.
مهدی نجف‌نژادان افزود: علت دقیق حادثه نیز توسط کارشناسان در دست بررسی است.
جعفر محمدنژاد، مسئول آتشنشانی هشترود نیز در این رابطه به ایسنا، گفت: انفجار کپسول‌های ال پی جی علت بروز حادثه در این کارگاه است.
وی با بیان این‌که فعالیت‌های این کارگاه به صورت غیراستاندارد انجام می‌شد، گفت: دو نفر مصدومان حادثه نیز به بیمارستان منتقل شدند.
انتهای پیام/
انفجار کارگاه گاز مایع در هشترود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار