خبر/

آتش سوزی کارگاه کابینت سازی در شهرک شهید مدنی اطفاء حریق شد

1399/07/17 - 12:56 - کد خبر: 28569 نسخه چاپی

نصر: شب گذشته آتش سوزی یک باب کارگاه کابینت سازی و کارگاه نقاشی مبل در شهرک شهید مدنی بدون صدمات جانی و با تلاش آتش نشانان اطفاء حریق شد به گزارش امور ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، مسئول امور ارتباطات آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر بیان داشت؛ این دو کارگاه در مجاورت هم و در داخل یک مجموعه قرار داشت که طعمه حریق و در حال گسترش بود.

به گزارش نصر، مسئول امور ارتباطات سازمان آتش نشانی تبریز از مسئولین کارگاه ها درخواست کرد: رعایت اصول ایمنی در کارگاه ها را مورد توجه قرار داده و از روشن کردن آتش ، جا گذاشتن ذغال گداخته و هر گونه اعمالی که منجر به وقوع آتش سوزی شود خودداری نمایند.


 
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در فصل سرما و لزوم گرمایش محیط کارگاه ها با استفاده از بخاری های برقی، گازی ، نفتی، اجاق های خوراک پزی و .... به هنگام خروج از کارگاه، از قطع جریان برق و خاموش بودن هر گونه لوازم گرمایشی اطمینان حاصل نمایند.


 
مسئول امور ارتباطات سازمان آتش نشانی با اشاره به اینکه در این آتش سوزی صدمات جانی وجود نداشت افزود:  اجرای عملیات این حادثه را آتش نشانان ایستگاه شماره 4 با فرماندهی اسماعیلی و تیم کمکی آتش نشانان ایستگاه شماره 14 به اتمام رساندند.
انتهای پیام/
آتش سوزی کارگاه کابینت سازی در شهرک شهید مدنی اطفاء حریق شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار