مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز خبر داد:

نظارت بر مراکز تفریحی و بوستان های شهری توسط بازرسان ستاد کرونا شهرداری

1399/07/16 - 16:30 - کد خبر: 28544 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: مهمترین عامل شیوع کرونا بی توجهی شهروندان در اجرای شیوه نامه های بهداشتی است.

به گزارش نصر، بازرسان ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز با حضور در مراکز تفریحی و پارک ها بر نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی نظارت کامل و مستمر دارند.
محمد حسین حسن زاده مدیر کل سلامت و امور اجتماعی و رئیس ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز در خصوص نظارت بازرسان ستاد پیشگیری از کرونا اظهار داشت: این ستاد در حوزه ارائه خدمات به شهروندان پیشتاز بوده است، و در این روزهای بحرانی خود را مکلف به تشدید عملکردهای خدمتی در راستای ایجاد شهری سالم و امن نموده است.
وی بیان کرد: سازمان سیما منظر شهرداری موظف به نظارت کامل بر تعطیلی مناطق تفریحی و پارکها و بوستان های شهری پرتردد و پرتجمع دارد و طبق دستور شهردار محترم تبریز و ابلاغ ستاد کرونا در صورت اهمال کاری هر فرد یا گروهی در زمینه اجرای صحیح دستور العمل های بهداشتی  و یا نقض مفاد شیوه نامه ها در امکنه تعطیل شده و یا اعلام شده برای عدم اتراق ضابطین قضایی و پلیس وارد عمل شده ممانعت بعمل خواهد آورد و با افرادی که مقاومت نشان دهند طبق قوانین برخورد خواهد شد.
حسن زاده خاطر نشان شد: بازرسان ستاد کرونا پیوسته  بطور سرزده و نامحسوس با همکاری و همیاری متولیان قضایی و بهداشتی مکانهای پرتردد و کثیر التجمع را رصد مینمایند و با متخلفین طبق مصوبات و دستورات برخورد جدی اعمال خواهد شد.
انتهای پیام/
نظارت بر مراکز تفریحی و بوستان های شهری توسط بازرسان ستاد کرونا شهرداری نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار