مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز خبر داد:

موقعیت خطرناک جایگاه CNG در ورودی وادی رحمت تبریز

1399/07/21 - 07:46 - کد خبر: 28506 نسخه چاپی

نصر: در امر صدور مجوز احداث جایگاه CNG در اتوبان شهیدکسائی تبریز، هیچ گونه استعلامی از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نشده است.

به گزارش نصر، "اصغر آدی بیگ"، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، در گفتگو با خبرنگار نصر مخالفت خود را از اجرای این طرح اعلام کرد و گفت: در امر صدور مجوز احداث جایگاه CNG در اتوبان شهیدکسائی تبریز، هیچ گونه استعلامی از سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز نشده است.
وی ادامه داد: اما در روزهای اخیر طی نامه نگاری که با اداره کل راهداری استان داشته ایم، این مطلب را به آنان اعلام کرده ایم.
آدیبیگ با بیان اینکه ایمنی جان مردم و روانی ترافیک از اولویت های این سازمان می باشد، اذعان داشت: موقعیت جایگاه CNG در ورودی وادی رحمت تبریز، باعث حرکت ضربدری بین خودروهایی که قصد خروج از جایگلاه را دارند و خودروهایی که به سوی وادی رحمت حرکت می کنند، را می شود که این امر از عوامل مخاطره آمیز محسوب می شود و همچنین جایگاه مذکور در مسیر شب دری قرار دارد!
وی با بیان اینکه سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز پیگیر رعایت اصول ایمنی و ترافیکی در مورد جایگاه مذکور است، تصریح کرد: هر جایگاه و پروژه جدیدی که در سطح شهر و اطراف آن اتفاق می افتد، باید اصول ایمنی را رعایت کنند و جان مردم را به خطر نیاندازند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز در ادامه هوشمندسازی شهر را از مهم ترین رویکردهای این سازمان دانست و خاطرنشان کرد: با همکاری و هماهنگی خوبی که بین سازمان ترافیک و حمل و نقل و پلیس راهور انجام شده است، کلانشهر تبریز به سمت شهر هوشمند حرکت می کند که ان شاءالله شاهد کاهش آمار تصادفات و روان شدن هرچه بیشتر ترافیک در این کلانشهر باشیم.
وی افزود: خوشبختانه به دلیل فرهنگ ترافیکی بالای مردم تبریز و همکاری خوب بین نهادها، ترافیک در این کلانشهر در مقایسه با سایر کلانشهرها، روان تر و آرام تر است.
آدی بیگ همچنین یکی از علت های ترافیک بالا در بعضی نقاط شهر را مربوط به کاربری آن مناطق دانست و خاطرنشان کرد: در مسیرهایی مانند 17 شهریور که اکثریت ساختمان ها کاربری پزشکی دارند، به علت مراجعه زیاد مردم این شهر و حتی شهرهای اطراف، ترافیک در آن مسیر از حجم بالایی برخوردار است.
آدی بیگ با بیان اینکه اجرای طرح زوج و فرد،ذ قبل از شیوع کرونا، باعث کاهش 37 درصدی ترافیک در سطح شهر شده بود، تصریح کرد: به دلیل اثرگذاری مثبت طرح مذکور در امر ترافیک، قصد داریم برای مسیرهایی مانند 17 شهریور نیز ططرح مذکور را اعمال کنیم.
 انتهای پیام/
موقعیت خطرناک جایگاه CNG در ورودی وادی رحمت تبریز فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار