خبر/

مدیرعامل و سرمربی جدید تیم علم و ادب تبریز معرفی شدند

1399/07/15 - 23:15 - کد خبر: 28495 نسخه چاپی

نصر: طی مراسمی عصر سه شنبه مدیرعامل و سرمربی جدید تیم فوتبال دسته دومی علم و ادب تبریز معرفی شدند.

به گزارش نصر، در این مراسم امیر قشونی به عنوان مدیرعامل و مهرداد خادمی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال علم و ادب تبریز معرفی شدند.
مدیرعامل تیم فوتبال علم و ادب تبریز اعلام کرد: برای خدمت به  فوتبال آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز، از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های‌ موجود استفاده خواهیم کرد.
امیر قشونی اضافه کرد: پیشکسوتان فوتبال آذربایجان‌شرقی سرمایه‌های بزرگی برای توسعه و شکوفایی فوتبال هستند و باشگاه علم و ادب تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا از تجربیات و دانش این مربیان دلسوز و متعهد استفاده کند.
جوان‌ترین مدیرعامل لیگ دسته دوم کشور با تبیین برنامه‌های مدیریت باشگاه برای بازگشت به لیگ دسته اول کشور این مژده را هم به فوتبال‌دوستان تبریزی داد که برنامه‌های جدید منطبق با مبانی مدیریت ورزشی جهان ارائه می‌نماییم که در آینده الگوی بسیار خوبی برای سایر تیم‌های بخش خصوصی کشور خواهد بود.
قشونی در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه، عنوان کرد: انتخاب اعضای هیات مدیره، با بررسی سوابق و موفقیت‌های بسیاری از شخصیت‌ها و اساتید و مدیران خوش نام آذربایجان‌شرقی توسط ‌مالک باشگاه آقای بابازاده بوده است .
وی در خصوص مشکلات فصل قبل تیم علم و ادب تبریز خاطرنشان کرد: عمده ترین مشکل تیم ما مشکل تمام تیم های دسته دوم و دسته یک کشور است که در یک رقابت نابرابر با تیم های شبه دولتی و تیم هایی که از بودجه دولتی بهره می برند می باشد و معتقد هستم اگر تیم به این منابع دسترسی نداشته باشد در ادامه با مشکل روبرو خواهد شد.
قشونی همچنین عدم تعهد افرادی که به عنوان حامی مالی با باشگاه قرارداد بسته بودند را از اصلی ترین عوامل بروز مشکلات فصل قبل باشگاه اعلام کرد. 
سرمربی جدید تیم فوتبال علم و ادب تبریز نیز با اشاره به حضور نزدیک به ۲ ساله خود در تیم تراکتور گفت: فرهنگ شخصی خودم با فرهنگ مردم آذربایجان خیلی نزدیک است که در انتخاب تیم علم و ادب تاثیر گذار بود و امیدوارم سالی پر از موفقیت را در کنار هم سپری کنیم. 
مهرداد خادمی ‌ضمن تشکر از حمایت جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال‌ آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: از هیات فوتبال انتظار داریم بیش از پیش در کنار تیم های تبریزی و به خصوص تیم های دسته پایین باشد تا در پایان فصل جایگاه واقعی خودمان را که در آذربایجان شرقی همیشه بالا بوده را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه به محله های فوتبال خیز تبریز اشرافیت داردم، افزود: سعی می کنیم در جذب بازیکنان تیم علم و ادب در این مدت کوتاه باقی مانده از بازیکنان بومی و مستعد تبریزی استفاده کنیم تا در آینده ای نزدیک بازیکنان بنامی را از فوتبال آذربایجان به عرصه کشوری معرفی کنیم چرا که بازیکنان بزرگی که اکنون نامشان در فوتبال لیگ برتر مطرح است روزی ناشناخته بودند و با تلاش و دیده شدن به این جایگاه دست یافتند.
خادمی با اعلام این که از فردا تمرینات تیم علم و ادب تبریز آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارمان را با تعدادی از بازیکنان فصل قبل تیم علم و ادب آغاز می کینم و در کنار این سعی می کنیم با بازیکنان بومی که هنوز نتوانستند جذب تیمی بشوند و می توانند در لیگ به ما کمک کنند به خدمت خواهیم گرفت.
در این مراسم از پیراهن شماره ۱۳ تیم علم و ادب تبریز به پاس زحمات و همراهی اصحاب رسانه استان به نام رسانه یار رونمایی شد.
انتهای پیام/
مدیرعامل و سرمربی جدید تیم علم و ادب تبریز معرفی شدند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار