با دستور رییس قوه قضاییه؛

تشکیل اولین جلسه کارگروه ملی مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه

1399/07/15 - 20:10 - کد خبر: 28487 نسخه چاپی

نصر: اولین جلسه کارگروه ملی مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه تشکیل شد.

به گزارش نصر، به دستور ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه  اولین جلسه کارگروه ملی مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه با حضور مسعودی فر مستشار قضایی و قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، مدیران برخی از سازمان های قوه قضاییه و نماینده های سازمان های مردم نهاد از جمله شهریاری پاترون انجمن سلامت خانواده ایران و ریاست کارگروه سلامت سمن ها در معاونت پیشگیری از وقوع جرم در محل ساختمان معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با هدف بررسی عملکرد سمن ها در پیشبرد اهداف دستور العمل نحوه مشارکت و تعامل نهاد های مردمی با قوه قضاییه و ارائه پیشنهادات در جهت کاربردی نمودن آن برگزار شد.
در ابتدای جلسه  مسعودی فر بر لزوم تسریع در عملیاتی شدن مصوبات جلسه اول کارگروه، ارتباط دو سویه سمن ها و قوه قضاییه و ثبت کار تخصصی سمن ها در سامانه ثنا تاکید کرد.
سپس نمایندگان سازمان های قوه قضاییه به شرح وظایف خود در اجرای دستور العمل پرداخته و در ادامه نماینده سمن ها به گزارش عملکرد خود پرداختند.
دکتر شهریاری نیز علاوه بر ارائه پیشنهاد جهت اجرای هرچه بهتر دستورالعمل، بر تسریع و کمک سازمان های قضایی جهت تسهیل کار سازمان های مردم نهاد اشاره کرد.
در پایان هریک از نمایندگان سمن ها با ارائه نقطه نظرات خود بر لزوم همکاری هرچه بیشتر نهاد های مجری تاکید کردند.
انتهای پیام/
تشکیل اولین جلسه کارگروه ملی مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضاییه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار