مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی خبر داد:

تجهیز موزه های میراث فرهنگی آذربایجان شرقی به بلیت الکترونیکی

1399/07/14 - 12:26 - کد خبر: 28373 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تجهیز تمامی موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی استان به بلیت الکترونیکی خبر داد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده امروز در جمع خبرنگاران در تبریز با بیان اینکه موزه‌ها ابزاری مهم برای تبادل و غنی‌سازی فرهنگ‌ها میان جوامع است گفت با توجه به اهمیت و ارزش محتوایی آثار موجود در موزه‌های تحت پوشش اداره کل و ایجاد بستر مناسب برای بازدیدهای کیفی، اقداماتی نوین در تمامی موزه های آذربایجان شرقی طی سال جاری انجام شده است.
او در ادامه به اجرای طرح بلیت الکترونیکی در موزه های استان اشاره کرد و گفت: تمامی موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی آذربایجان شرقی در سطح استان به بلیت الکترونیکی مجهز شدند و زین پس گردشگران می توانند علاوه بر خرید حضوری بلیت الکترونیکی، پیش از مراجعه نیز به خرید بلیت اقدام کنند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: از جمله موزه های مجهز شده به بلیت الکترونیکی می توان به موزه های آذربایجان، مشروطه، قاجار، سنجش، عصر آهن، کبود، قرآن و کتابت در کلانشهر تبریز و موزه ایلخانی مراغه، باغ مزار شیخ شهاب الدین اهری، موزه عشایر سراب، کلیسای سنت استپانوس، موزه صفوی بناب اشاره کرد.
حمزه زاده عنوان کرد: در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام در موزه های استان، گردشگران محترم می توانند با مراجعه به آدرس bilit.tafrihati.com به صورت غیر حضوری پیش از مراجعه به موزه ها بلیت های خود را تهیه کنند.
انتهای پیام/
 تجهیز موزه های میراث فرهنگی آذربایجان شرقی به بلیت الکترونیکی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار