مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری؛

شهروندان از درآوردن ماسک در مترو خودداری کنند

1399/07/13 - 12:20 - کد خبر: 28298 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز خواستار استفاده مسافرین مترو از ماسک و خودداری از درآوردن ماسک در فضای داخلی مترو شد.

به گزارش نصر، بهرام فرهخت در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مترو توسط مسافران، گفت: گاه تعداد اندکی از مسافران پس از سوار شدن به قطار، ماسک خود را از صورت برداشته و این امر باعث نارضایتی مردم و هتک حرمت به دیگر مسافران عزیز می‌شود.

وی افزود: با وجود این‌که ماموران مربوطه به مسافران تذکر می‌دهند، ولی برخی از مسافران توجه خاصی به این وضعیت ندارند؛ از این رو خواهش داریم تا تمامی مسافران عزیز حتما در داخل قطار نیز در طول سفر خود از ماسک استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌ها و داخل قطارها به صورت مداوم با دستگاه فوگر سرد ضدعفونی می‌شود و فرهنگ سازی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت پخش فیلم در داخل مونیتورهای داخل قطار انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطارشهری تبریز افزود: ساعات خدمات رسانی مترو در فاز اول و دوم (حد فاصل ایستگاه میدان ائل گلی تا ایستگاه میدان کهن) از ساعت ۰۶:۳۰ صبح تا ۲۱:۰۰ شب است.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی ادامه داد: در فاز سوم خط یک (حد فاصل ایستگاه میدان کهن تا ایستگاه نور) از ساعت ۹ صبح تا ۱۴:۳۰ ظهر با زمان انتظار ۱۳ دقیقه است و در تلاش هستیم زمان خدمات رسانی را تا پایان سال افزایش دهیم.
انتهای پیام/
شهروندان از درآوردن ماسک در مترو خودداری کنند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار