معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل؛

مشکل کارگران هتل لاله و آبدرمانی سبلان حل می‌شود

1399/07/13 - 11:00 - کد خبر: 28288 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل از حل مشکل کارگران هتل لاله و مجتمع آبدرمانی سبلان سرعین با رضایت طرفین خبر داد.

به گزارش نصر، بهروز ندایی در جلسه مشترک با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری که باحضور نیکزاد، نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزارشد، اظهارداشت: با توجه به وضعیت اقتصادی ، به علت نبود مسافر هتل لاله و مجتمع آب درمانی سبلان با مشکل از جمله درباره کارگران مواجه بود ولی با تدبیر و پیگری مرتفع و رضایت طرفین جلب شد.
وی با بیان اینکه با شیوع کرونا تعداد زیادی در بخش خصوصی بیکار شده‌اند، بیان کرد: شیوع کرونا برای تعداد زیادی از کسب و کارها مشکل ایجاد کرده اما شرکت توسعه گردشگری متهعد شد حق و حقوق ۱۳۰ کارگر در حال اشتغال این مجتمع‌ها را تا پایان مهرماه پرداخت کند.
ندایی با بیان اینکه هیچکدام از کارگران این بخش‌های گردشگری اخراج، تعدیل نمی‌شوند، افزود: آبدرمانی سبلان و هتل لاله برند گردشگری استان است و تعطیلی و تعدیل این مجتمع‌ها به نفع استان و بخش گردشگری نخواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل با اشاره  به اینکه کارکنان هتل لاله باید دلسوزانه به فکر سرپا نگه داشتن این بخش گردشگری باشند، گفت: دولت تا جایی که در توان دارد از این بخش‌ها بویژه گردشگری حمایت کرده و در ادامه نیز این روند ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: مدیرکل تعاون استان، هماهنگی ارائه تسهیلات ۱۲درصدی ظرف یک هفته به تعداد ۱۳۰ فقره ۱۶ میلیون تومان را برای شرکت توسعه گردشگری برعهده گرفت و هیج گونه کمبود اعتبار از این حیث وجود ندارد.
ندایی افزود: کارکنان با ۲۵ درصد کاهش کار ۷۵ درصدحقوق ۶ ماهه از اول آبان ماه تا آخر فروردین ۱۴۰۰ دریافت و در محل کار حضور داشته باشند و هر وقت موضوع کرونا به حالت عادی برگشت طبق روال گذشته اقدام شود.
در این جلسه نیکزاد ، نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس اسلامی، جیرفتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری کشور، فرماندار و امام جمعه سرعین و جمعی از مسولان استانی و شهرستانی حضور داشتند و برای برخی از موانع و مشکلات تصمیم‌گیری شد.
انتهای پیام/
مشکل کارگران هتل لاله و آبدرمانی سبلان حل می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار