از سوی پایگاه خبری دیده بان صورت گرفت!

توهین آشکار به ائمه جمعه شمال غرب کشور

1399/07/12 - 14:24 - کد خبر: 28237 نسخه چاپی

نصر: پایگاه خبری دیده بان در مطلبی سراسر توهین؛ چهار ائمه جمعه استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان را به دخالت در سیاست خارجه کشور متهم و با تیتر " پان ترک های ایران از کجا هدایت می شوند؟ " گزارشی هدفدار را منتشر کرد.

به گزارش نصر، این مطلب که معلوم نیست از چه کانالی هدایت شده است تلاش دارد دفاع ائمه جمعه و برخی نمایندگان مجلس از تلاش های جمهوری آذربایجان در جنگ قره باغ را نوعی حمایت از جریانات پان ترکیسم بخواند و اظهار نظر ائمه جمعه در این خصوص را " سیاست خارجه دعوای طلبگی نیست! " عنوان کند.
در بخشی از این یادداشت آمده است:" «هیچ تردیدی در تعلق قره‌باغ به آذربایجان و اشغال آن و لزوم بازگشت این اراضی به آذربایجان، کشور اهل‌بیت نیست.» این خط اول بیانیه نمایندگان ولی فقیه در آذربایجان غربی، شرقی آذربایجانی، اردبیل و زنجان، درباره مسئله قره باغ است که روز پنج شنبه منتشر شد وبه دنبال آن تجمعاتی هم در همین شهرهای آذری زبان کشورمان برپا شد. سیاست خارجه جمهوری اسلامی ایران طی دهه های گذشته از آن دست مسائلی است که همواره دستخوش اینگونه اظهارات غیرکارشناسی قرار گرفته و در بیشتر مواقع راهی به جز افزایش تنش در منطقه به دنبال نداشته است. "
در بخش دیگری از این متن مغرضانه آمده است: " اینکه در موضوعی به این مهمی بدون در نظر گرفتن جوانب امر برخی با نام بردن «کشور اهل بیت» حکم نهایی را صادر می کنند جز دخالت آشکار در امور کشورهای خارجی نیست و طبیعتا تبعات آنرا هم باید پذیرا باشند."
این یادداشت بی شک با هدایت یک جریان فکری خاص نوشته و در رسانه ها منتشر شده است که ضرورت دارد دستگاه های امنیتی با لحاظ حساسیت های منطقه ای برخورد لازم با اهانت کنندگان به ائمه جمعه استان های شمال غرب کشور که جایگاه خاصی نیز بین آحاد مردم این منطقه از کشور دارند را داشته باشند.

برای مطالعه متن کامل این یادداشت توهین آمیز کلیک نمایید.
انتهای پیام/
توهین آشکار به ائمه جمعه شمال غرب کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار