رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی خبر داد:

اتوبان شهید کسایی، حادثه خیزترین نقطه استان/ افزایش 44 درصدی تصادفات فوتی در اتوبان مذکور

1399/07/12 - 14:00 - کد خبر: 28232 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: تصادفات منجر به فوت در اتوبان شهید کسایی تبریز در شش ماهه در 6 ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد افزایش داشته است.

به گزارش نصر، سرهنگ"رضا کریمی نژاد" در گفتگو با خبرنگار نصر از افزایش تصادفات منجر به فوت در اتوبان شهید کسایی تبریز خبر داد و اذعان داشت: تصادفات منجر به فوت در اتوبان شهید کسائی تبریز در 6 ماهه نخست امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: همچنین تصادفات منجر به جراحت در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل، 13 درصد افزایش داشته است، اما مجموع تصادفات در همین مدت، پنج درصد کاهش را نشان می دهد.
کریمی نژاد اتوبان شهیدکسایی را حادثه خیزترین نقطه استان دانست و خاطرنشان کرد: اتوبان شهید کسائی، ناایمن ترین ترین نفطه استان محسوب می شود و با اینکه بیش از 15 کیلومتر طول ندارد و کمتر از دو  درصد راه های استان را شامل می شود؛ با این حال پنج درصد تصادفات کل استان در مسیر مذکور اتفاق می افتند.
رییس پلیس راه استان با بیان اینکه سرازیری مارالان و طالقانی جزء نقاط حادثه خیز اتوبان شهید کسایی محسوب می شوند و نیاز به نصب دوربین های هوشمند کنترل سرعت دارند، تصریح کرد: 86 درصد از ترددهای این اتوبان، شهری و سبک است و 14 درصد آن سنگین و بین جاده ای است و این ترکیب ترافیکی، هم سبک و هم سنگین، باعث افزایش تصادفات در اتوبان مذکور می شود.
انتهای پیام/
اتوبان شهید کسایی، حادثه خیزترین نقطه استان/ افزایش 44 درصدی تصادفات فوتی در اتوبان مذکور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  مهدی   4 سالها پیش  

لطفا ماشین های سنگین از اتوبان کسایی عبور نکنند و خودروها ی سواری بین خطوط رانندگی کنند
پژوهشیار