خبر/

افزایش قیمت نان در تبریز به هر دلیلی، ممنوع است

1399/07/11 - 19:54 - کد خبر: 28183 نسخه چاپی

نصر: پیش از ظهر امروز جمعه 11 مهر، جلسه کمیته فنی آرد و نان شهرستان تبریز به منظور بررسی علل افزایش معنادار میزان شکایات شهروندان در سامانه 124 با موضوع کیفیت و قیمت نان های پرمصرف از یک سو و ثبات برگزار شد.

به کزارش نصر، با توجه به عدم افزایش قیمت گندم آرد یارانه ای و نیمه یارانه ای و همچنین مطلوب بودن نحوه تخصیص آرد و حمل و نقل آن، واحدهای نانوایی همچنان موظف به رعایت نرخ مصوب شورای آرد و نان استان هستند.


بنابر موارد فوق مصوب شد:
• با واحدهای صنفی نانوایی گرانفروش و کم فروش برخورد جدی و به هنگام صورت گرفته و در صورت تکرار تخلف ، سهمیه آرد واحد یادشده قطع گردد.
• افزایش قیمت نان بدلیل استفاده از افزودنی ها نظیر روغن و یا کنجد ممنوع است.
• از توان همه نیروهای بازرسی اعم از سازمانی، اتحادیه ها و بسیج برای نظارت بیشتر بر نحوه فعالیت واحدهای نانوایی استفاده خواهد شد.
• طبق اعلام ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، واحدهای نانوایی موظف به رعایت موازین بهداشتی از جمله استفاده از دستکش، ماسک و محلول های بهداشتی بوده و حتی الامکان از دریافت وجه نقد خودداری کنند.
این نشست با حضور رئیس و معاونین سازمان صمت، معاون فرماندار تبریز، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی، نماینده اتاق اصناف و همچنین رئیس اتحادیه نانوایان تبریز برگزار شد.
در شهر تبریز بیش از 2 هزار واحد نانوایی یارانه ای و نیمه یارانه ای فعال است.
انتهای پیام/
افزایش قیمت نان در تبریز به هر دلیلی، ممنوع است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار