از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون اتفاق افتاد:

ابتلای یک هزار و 559 کارگر زنجانی به کرونا

1399/07/11 - 18:00 - کد خبر: 28179 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان زنجان گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون یک هزار و 559 نفر از کارگران واحدهای تولیدی و صنعتی استان زنجان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش نصر، محمدرضا یوسفی شامگاه دیروز (۱۰ مهرماه) در جلسه ستاد مدیریت کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،  اظهار کرد: در راستای پیشگیری از کرونا ۳۱۲۱ واحد هدف‌گذاری شده در استان وجود دارد که ۲۳۷ واحد آن بیش از ۵۰ نفر شناسایی شده و مورد بازرسی قرار گرفتند و ۸۸۴ کارگاه نیز زیر ۵۰ نفر نیروی کار دارند.

وی با بیان اینکه طی هفته گذشته از همه کارگاه‌های استان که بیش از ۱۰۰ نفر نیروی کار دارند، بازرسی شده است و مابقی نیز طی مدت ۱۰ روز آینده به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد بازرسی قرار خواهند گرفت، افزود: ۱۶۷ کارگاه به صورت ضربتی مورد بررسی قرار گرفت که ۹۶ درصد آن‌ها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند و برای ۴ درصد باقی‌مانده نیز یک هفته مهلت داده شده تا نواقصات را برطرف کنند، در غیر این صورت طبق قانون به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون از ۴۱۹۳ واحد بازرسی شده است که بیشترین بازدید متعلق به شهرستان زنجان است، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده ۸۶ درصد کارگاه‌های بالای ۵۰ نفر از ورود افراد دارای علامت ابتلا به کرونا جلوگیری کردند و در بیش از ۹۵ درصد کارگاه‌های استان، مواد ضدعفونی‌کننده مورد استفاده قرار می‌گیرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی استان، از ابتلای ۱۵۵۹ کارگر واحد تولیدی و صنعتی استان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: تنها ۸۴۱ نفر از کارگران در زنجان مبتلا به ویروس کرونا شدند که خوشبختانه بر اساس آمارگیری انجام شده، تاکنون کارگری در زنجان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست نداده است.
یوسفی با بیان اینکه ۸۹ درصد کارگاه‌های استان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، اظهار کرد: در بیش از ۹۵ درصد کارگاه‌های استان مواد ضدعفونی‌کننده استفاده می‌شود.
انتهای پیام/
ابتلای یک هزار و 559 کارگر زنجانی به کرونا خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار