خبر/

حسن کریمی‌سنجری مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز شد

1399/07/10 - 16:33 - کد خبر: 28148 نسخه چاپی

نصر: طی حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل، حسن کریمی‌سنجری مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز شد.

به گزارش نصر، کریمی سنجری متولد سال ۱۳۵۱ بوده و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است. عضویت در کمیته فنی وزارت کشور، ریاست هیأت مدیره شرکت اپکو، مشاور رئیس سازمان شهرداری‏ های کل کشور و مدیریت زنجیره تأمین گروه صنعتی ایران خودرو دیزل را در سابقه فعالیت خود دارد.
وی پیش از مدیریت بر زنجیره تأمین، ریاست اداره سفارشات، عضویت کمیسیون معاملات و مدیریت کل کنترل تولید شرکت ایران خودرو دیزل را برعهده داشته است.
حال بنا به شنیده‌ها کریمی سنجری که بدون تشریفات و اعلام قبلی در شرکت چرخشگر حاضر شده بود، در جمع مدیران این شرکت با بیان اینکه من بدون تشریفات آمده‌ام افزوده : درست است که من بدون تشریفات آمده‌ام اما با توکل برخدا موقع رفتن با تشریفات خواهم رفت.
در ادامه مدیرعامل جدید شرکت چرخشگر در دیدار با نماینده‌گان کارگران با تاکید بر حل مشکلات کارگری خاطرنشان کرده است: من فرزند کارگرهستم و مشکلات کارگری را به خوبی می‌دانم و تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار خواهم بست.
گفتنی است شرکت چرخشگر پیش از این دچار سوء مدیریت شدیدی بوده به طوری که مدیریت قبلی چرخشگر بدون توجه به درخواست‌ها و مشکلات کارگری با نگاه سیاسی و قومی، قبیله‌ای از صدور حکم های بی مبنا و غیر منطقی تا جذب افراد خاص و پرحاشیه، بکارگیری افراد غیر متخصص و ... باعث دلخوری اکثر کارکنان این شرکت شده بود.
و از طرفی عدم استفاده از ظرفیت های موجود کارکنان این شرکت و نگاه سیاسی به موضوع کار و کارگر  افتتاح های صوری و فیک و برخی مسایل حاشیه ای دیگر مجموعه ایران خودرو دیزل را به این نتیجه رساند تا با تغییر به موقع و صحیح مدیریت این شرکت نفسی تازه بر روح کم جان چرخشگر بدمند و امیدی بر دل کارکنان این شرکت بیاندازند.
حال باید منتظر ماند و دید تا در روزهای آینده این مدیر جوان، پرشور و متخصص صنعت خودروی کشور با استفاده از پتانسل و ظرفیت موجود چگونه بر مشکلات بی شمار فایق آمده و جهش تولید را در عمل به اثبات خواهد رسانید.
انتهای پیام/
حسن کریمی‌سنجری مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار