خبر/

تیم "آروین قالا" ماکو به دور دوم لیگ دسته دو فوتسال کشور صعود کرد

1399/07/10 - 15:30 - کد خبر: 28139 نسخه چاپی

نصر: رییس کمیته فوتسال آذربایجان‌غربی گفت: تیم "آروین‌قالا" ماکو که یکی از نمایندگان استان در لیگ دسته دو کشور بود، با کسب امتیاز لازم جواز صعود به مرحله دوم این لیگ را کسب کرد.

به گزارش نصر، حسین همتی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار افزود: در پایان مرحله مقدماتی این مسابقات که به میزبانی اردبیل برگزار شد، تیم آروین قالا ماکو در آخرین بازی با نتیجه هشت بر ۲ الغدیر میزبان را شکست داد و با کسب ۹ امتیاز به‌عنوان صدرنشین  به دور دوم صعود کرد.
وی گفت: اروم آلیاژ ارومیه دیگر نماینده آذربایجان‌غربی نیز با نتیجه ۷ بر صفر مقابل عقاب تبریز شکست خورد و از راهیابی به دور دوم بازماند.
رییس کمیته فوتسال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مسابقات، پنج تیم حضور داشتند که بعد از تیم آروین قالا ماکو، تیم عقاب تبریز هم به مرحله بعد صعود کرد.
همتی گفت: در مسابقات این فصل لیگ دسته دوم فوتسال ۳۶ تیم در ۶ گروه شش و هفت تیمی حضور دارند که در پایان بعد از ۳ مرحله رقابت، ۲ تیم برتر جواز صعود به لیگ دسته اول را به دست آوردند.
در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های پدیده فیروزکوه، تیام گلوگاه، چیپس کامل مشهد، اتحاد ستارگان چالوس، پیمان شاهرود و شاهین بجنور در گروه یک به میزبانی گلوگاه، زندی بتن کلاردشت، شهدای مدافع حرم علی‌آباد کتول، شهرداری صباشهر، مقداد مشهد، یاران ورزشی پیشوا، سبحان فلز گرمسار و آهن آلات حسینی مشهد در گروه دو به میزبانی گرمسار، آروین قالا ماکو، الغدیر اردبیل ، اروم‌آلیاژ ارومیه، عقاب تبریز و شهید کیان پارس‌آباد در گروه سوم به میزبانی اردبیل، همسفر لرستان، جنرال ویند سقز، شهیدقربانی اهواز، شهدا ایلام، خلیج فارس ماهشهر و چاپ معلم سنندج در گروه چهارم به میزبانی ماهشهر، صبا یزد، بازرگانی سناتور میبد، مارون کهگیلویه، رعدپدافند اصفهان، دلسوختگان اهل بیت قم و امید پیروز کویر آران و بیدگل در گروه پنجم به میزبانی میبد و آیندگان بندرعباس، چابک شیراز، درسا لارستان، مس سرچشمه، ایثار جیرفت و کوروش کبیر زابل در گروه ششم به میزبانی بندرعباس به مصاف هم می‌روند.
انتهای پیام/
تیم خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار