فرماندار بیله‌سوار مغان؛

۱۰۹ هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان صادر شد

1399/07/10 - 10:30 - کد خبر: 28107 نسخه چاپی

نصر: فرماندار بیله‌سوار مغان گفت: امسال ۱۰۹ هزار تن کالا با چهار هزار و ۸۱۱ دستگاه کامیون از پایانه مرزی این شهرستان صادر شده است.

به گزارش نصر، حسن قبادی روز پنجشنبه به خبرنگار افزود: در این مدت همچنین ۶ هزار و ۲۳۴ تن کالا از این پایانه  وارد کشور شده است. 
وی با اشاره به سهم ناوگان حمل و نقل کشور در صادرات کالا بیان کرد: ۹۷ درصد کالاهای صادراتی توسط کامیون‌های ایرانی و سه درصد به وسیله کامیون‌های گرجستان صادر شده است.
فرماندار بیله‌سوار افزود: محصولات کشاورزی، انواع شیشه، پسته، سنگ ساختمانی، کاشی، خرما و نمک عمده کالاهای صادر شده از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان است.
وی به آمار ورود و خروج کامیون‌ها از مرز بیله‌سوار اشاره کرد و گفت:  امسال ۲۱ هزار و ۶۱۳ دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار تردد کرده  که ۱۱ هزار و ۶۰دستگاه کامیون وارد و ۱۰ هزار و ۵۵۳ کامیون نیز خارج شده است.
قبادی گفت:در سال جاری بدلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در بخش مسافری هیچ گونه ترددی نداشتیم،  در حالی که سال گذشته در همین مدت حدود ۸۰۰ هزار نفر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد کرده بودند.
بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است، تنها گمرک و پایانه مرزی استان اردبیل در این شهرستان واقع است.
انتهای پیام/
۱۰۹ هزار تن کالا از پایانه مرزی بیله‌سوار مغان صادر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار