خبر/

برگزاری مسابقه کتابخوانی "محمد (ص) پیامبری برای همیشه" در آذربایجان شرقی

1399/07/09 - 20:57 - کد خبر: 28086 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه کتابخوانی "محمد (ص) پیامبری برای همیشه" در استان خبر داد.

به گزارش نصر، احد حاجی بلند در گفت‌وگو با ایسنا، در این خصوص اظهار کرد: این مسابقه در راستای اعلام انزجار از اهانت نشریه موهن شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)، ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان برگزار می‌شود.
وی با بیان این‌که زمان برگزاری این مسابقه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ روز چهارشنبه سی و یکم مهرماه سال جاری است، گفت: این مسابقه به صورت آنلاین در سایت سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی به نشانی  www.jahad-asharghi.ac.ir برگزار می‌شود.
وی افزود: منبع این مسابقه کتابخوانی نیز کتاب "محمد (ص) الله پیامبری برای همیشه" نوشته حسن رحیم پورازغدی است که متقاضیان می‌توانند جهت دریافت فایل این کتاب به کانال معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی در پیام رسان ایتا به شناسه farhangijdas مراجعه کنند.
حاجی بلند در خصوص جوایز این مسابقه نیز گفت: نفر اول مسابقه کتابخوانی، مبلغ چهار میلیون ریال به همراه لوح تقدیر، نفر دوم مبلغ سه میلیون به همراه لوح تقدیر و نفر سوم نیز مبلغ دو میلیون ریال به همراه لوح تقدیر را دریافت خواهد کرد.
انتهای پیام/
برگزاری مسابقه کتابخوانی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار