مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی:

مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس، برگرفته از نهضت عاشورا بود

1399/07/07 - 16:41 - کد خبر: 27921 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با تاکید بر این‌که مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس، برگرفته از نهضت عاشورا بود، گفت: باید فرهنگ غنی و انسان‌ساز دفاع مقدس را که برگرفته از نهضت سیدالشهداء(ع) است، برای نسل جدید بازگو و تبیین کنیم.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی در جلسه تکریم و معارفه روسای ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و دو تبریز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با دستانی خالی اما اراده‌ای آهنین در مقابل هجمه‌های دشمنان ایستادند و در نهایت نیز دست متجاوزان را از خاک کشورمان کوتاه کردند.
وی با بیان این‌که دفاع مقدس صحنه نمود دلاوری‌ها و مجاهدت‌های بی نظیر دلیرمردان ایران اسلامی بود، گفت: باید از دوران دفاع مقدس و سرداران غیور آن دوران که با ایثار و مجاهدت، امنیت ایران اسلامی را تضمین کردند، الگوسازی کرده و در جامعه معرفی کنیم.
وی با تاکید بر این‌که زندگی و امنیت امروزمان را مدیون رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم، گفت: وظیفه امروز ما پیروی از آرمان‌های شهدا و امام شهدا و همچنین ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: دفاع مقدس نشان داد که با تکیه بر ایمان، اتحاد، توان داخلی و خودباوری می‌توان در مقابل هجمه‌ها ایستاد و دشمن را زمین‌گیر کرد، از این‌رو امروز هم در عرصه جنگ نرم و جنگ اقتصادی باید متحدانه، با اراده و خودباوری در مقابل دشمنان بایستیم.
وی در خاتمه با اشاره به معارفه روسای ادارات اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و دو تبریز، برای آنان در راستای صیانت از موقوفات و اجرای نیات واقفان، آرزوی توفیق کرد.
در این مراسم، با حکم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، حسین عزیزعلی به عنوان ناحیه رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز و حجت‌الاسلام محمدرضا خلیلی به عنوان رییس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو تبریز معرفی شدند.
انتهای پیام/
 مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس، برگرفته از نهضت عاشورا بود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار