رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل؛

نوبت دهی مراکز تعویض پلاک در اردبیل اینترنتی می‌شود

1399/07/06 - 16:45 - کد خبر: 27852 نسخه چاپی

نصر: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: خدمات‌رسانی در مراکز تعویض پلاک اردبیل از هشتم مهرماه جاری تنها با نوبت‌دهی اینترنتی امکانپذیر است.

به گزارش نصر، سرهنگ سیدحجت روز یکشنبه افزود: در راستای تحقق شعار پلیس هوشمند، از روز سه شنبه هشتم مهرماه امسال، ارائه خدمات در مراکز تعویض پلاک در شهرستان اردبیل تنها با نوبت‌گیری اینترنتی انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه این نوبت گیری اینترنتی بدون پرداخت هزینه و رایگان است، افزود: تمامی متقاضیان باید قبل از حضور در مراکز تعویض پلاک شهر اردبیل با مراجعه به به سایت راهور ۱۲۰ و یا تارنمای اینترنتی به آدرس Nobatdehi.epolice.ir ابتدا نسبت به افتتاح حساب کاربری اقدام و سپس برای دریافت نوبت تقاضا دهند.
وی اظهار داشت: متقاضیان دریافت خدمات از مرکز تعویض پلاک، پس از دریافت پیامک افتتاح حساب کاربری با انتخاب استان و شهر محل سکونت و همچنین نوع خدمات مورد نیاز، مبادرت به تعیین روز و ساعت حضور در مرکز تعویض پلاک اردبیل می کنند.
وی بیان کرد: پس از سیر این مراحل، پیامکی که حاوی کد رهگیری است به تلفن همراه فرد متقاضی ارسال می شود که ارایه آن زمان حضور در مرکز تعویض پلاک الزامی است.
وی با اشاره به اینکه حضور به موقع متقاضیان در ساعات اعلامی الزامی است، اضافه کرد: ساعات کار مراکز تعویض پلاک از ساعت هفت صبح تا ساعت ۲ ظهر می باشد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ادامه داد: مراجعین تمامی مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند چون کسانی که به دلیل نقص مدارک از مرکز خارج و ارائه خدمات را به روز دیگر موکول کنند باید دوباره نوبت اینترنتی دریافت کنند.
سرهنگ فتاحی با بیان اینکه نوبت دهی اینترنتی فقط در مرکز شماره گذاری اردبیل اعمال می شود، گفت: در سایر شهرستانهای استان ارائه خدمات طبق روال قبلی بوده و نیازی به دریافت نوبت اینترنتی نیست.
وی افزود: سازو کارهای لازم جهت توسعه سامانه مذکور و آموزش های مورد نیاز به کاربران مراکز تعویض پلاک انجام شده است.
 او به شهروندان توصیه کرد برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از مراجعه با اعضای خانواده یا فرد همراه به مراکز تعویض پلاک جدا خودداری کنند.
وی اظهار داشت: همراه داشتن وسایل بهداشتی و خودمحافظتی مانند ماسک و دستکش و همچنین نوشت‌افزار شخصی از جمله خودکار توسط مراجعان الزامی است و به افرادی که موارد بهداشتی را رعایت نکنند، هیچ گونه خدماتی ارائه نخواهد شد.
پنج مرکز تعویض پلاک خودرو در استان و در شهرستان‌های اردبیل، پارس‌آباد مغان، مشگین‌شهر، خلخال و بیله‌سوارمغان فعال است.
انتهای پیام/
نوبت دهی مراکز تعویض پلاک در اردبیل اینترنتی می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار