مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز خبر داد:

ساخت ربات آتش‌نشان و پهپاد شناسایی حریق/ تبریز 17 ایستگاه آتش‌نشانی کم دارد

1399/07/06 - 15:46 - کد خبر: 27846 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اشاره به آغاز مطالعات ساخت ربات آتش‌نشان و پهپاد شناسایی حریق توسط دانشگاه‌های استان، گفت: طرح غربال‌گری ایمنی شهر تبریز را با همکاری دانشگاه‌ها شروع کرده‌ایم.

به گزارش نصر، علیرضا زبردست در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت 7  مهر روز آتش نشانی تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهر تبریز را 23 ایستگاه اعلام کرد و اظهار داشت: با توجه به جمعیت شهر تبریز، 40 ایستگاه برای این شهر لازم است.
 
علیرضا زبردست از اتخاذ رویکرد علمی در این سازمان خبر داد و گفت: بر این اساس سه کمیته فنی با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی تشکیل شده است.
 
وی با اشاره به آغاز مطالعات ساخت ربات آتش‌نشان و پهپاد شناسایی حریق توسط دانشگاه‌های استان، گفت: طرح غربال‌گری ایمنی شهر تبریز را با همکاری دانشگاه‌ها شروع کرده‌ایم.
 
زبردست افزود: یکی از اقدامات مهم سازمان آتش‌نشانی، ارائه آموزش‌های متقابل با جمعیت هلال احمر است و در این راستا طرح هر آتش‌نشان یک امدادگر و هر امدادگر یک آتش‌نشان را اجرا کرده‌ایم.
 
وی همچنین از ارائه آموزش‌های شهروندی در حوزه آتش‌نشانی و ایمنی خبر داد و گفت: در این راستا به دنبال اجرای طرح همیار آتش‌نشان با همکاری مربیان سازمان بسیج دانش‌آموزی در مدارس هستیم.
 
در این دیدار با موافقت استاندار آذربایجان شرقی مقرر شد طرح غربال‌گری ایمنی شهر تبریز از ساختمان استانداری آذربایجان شرقی آغاز شود.
انتهای پیام/
ساخت ربات آتش‌نشان و پهپاد شناسایی حریق/ تبریز 17 ایستگاه آتش‌نشانی کم دارد خبرگزاری فارس


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار