رییس هیات کشتی استان زنجان؛

تیم کشتی زنجان عازم رقابت‌های لیگ برتر شد

1399/07/06 - 14:00 - کد خبر: 27831 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: زنجان در قالب هشت کشتی‌گیر منتخب و شاخص، عازم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه های ایران شد.

به گزارش نصر، عباس محمدی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار تیم کشتی شهدای زنجان با ترکیب سه کشتی گیر بومی و پنج غیربومی در این رقابت ها حضور خواهد داشت، افزود: میثم حیدری (۲ کشتی گیر) اوزان ۶۱ و ۸۰ کیلوگرم، علیرضا عباسی وزن ۸۶ کیلوگرم از زنجان و مهدی صفائیان، یونس سرمستی، شیخ اعظمی، مسعود مددی و اباذر اسلامی نیز به عنوان کشتی گیران غیر بومی تیم شهدا زنجان به مصاف حریفان خواهد رفت.
وی اظهار داشت: تیم کشتی شهدای زنجان در گروه الف این پیکارها با تیم های استقلال تهران و دانشگاه آزاد اسلامی رقابت خواهد کرد و هیات کشتی زنجان به منظور کسب برتری با کشتی گیران مطرح و شاخص شرکت کرده و امید است با دست پُر از این مسابقات بازگردیم.
محمدی با بیان اینکه رقابت های کشتی لیگ برتر باشگاه های ایران به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد،  تصریح کرد: دور رفت این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و جمعه /۱۰ و ۱۱ مهر ماه جاری/ در ۲ گروه سه تیمی در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
وی افزود: رسول نوروزی به عنوان سرپرست و محمدنادری، وحید درامی مقدم، منصور اسدی و فتح الله قزلباش به عنوان مربی، کشتی گیران زنجانی اعزامی به این رقابت ها را هدایت می کنند و حسن بیگلی مدیر عامل باشگاه شهدا زنجان نیز همراه تیم است.
محمدی اظهار داشت: کشتی زنجان برای شرکت در این دوره از مسابقات لیگ برتر نیازمند حمایت مالی بود اما استانداری زنجان نامه فدراسیون کشتی را به اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان ارجاع داد و حال قرار است این اداره کل در حد وسع و توان از تیم کشتی حمایت مالی داشته باشد.
انتهای پیام/
تیم کشتی زنجان عازم رقابت‌های لیگ برتر شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار