معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل؛

بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر اوایل سال آینده بهره‌برداری ‌می‌شود

1399/07/06 - 13:52 - کد خبر: 27830 نسخه چاپی

نصر: معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر شتاب گرفته و پیش‌بینی شده سال آینده تکمیل و بهره‌برداری شود.

به گزارش نصر، علی یوسف‌زاده روز یکشنبه در بازدید از عملیات آسفالت‌ریزی بخشی از این پروژه افزود: آسفالت‌ریزی  ۱۰ کیلومتر  هم‌اکنون با شتاب بیشتری در دست اجرا است و عملیات روسازی و ابنیه فنی هشت کیلومتر باقی مانده نیز در حال اجرا بوده و در صورت مساعد بودن هوا عملیات آسفالت در اوایل سال ۱۴۰۰ پایان و کل  ۸۵ کیلومتر مسیر بطور کامل زیربار ترافیک می‌رود.
اکبر صمدی ، فرماندار مشگین‌شهر هم گفت: احداث باند دوم بزرگراه مشگین‌شهر- اردبیل جزو مطالبات مردم بوده و تلاش می‌شود این پروژه شتاب بگبرد.
وی افزود: ۱۰ کیلومتر از باند دوم بزرگراه مشگین‌شهر- اردبیل حدفاصل روستای ارباب‌کندی و روستای پیرازمیان آسفالت‌ریزی می‌شود.
صمدی گفت: امسال از محل اعتبارات سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل اعتبار قابل توجهی به این پروژه اختصاص یافته است که درصورت مساعد بودن شرایط جوی این پروژه اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد.
فرماندار مشگین‌شهر بیان کرد: طول بزرگراه مشگین‌شهر- اردبیل ۸۵ کیلومتر است که ۴۲ کیلومتر آن در گذشته به بهره برداری رسیده و در جریان سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل ۲۵ کیلومتر دیگر افتتاح و بقیه مسیر به طول ۱۸ کیلومتر در دست اجرا است.
مشگین‌شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
بزرگراه اردبیل - مشگین‌شهر اوایل سال آینده بهره‌برداری ‌می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار