به گزارش نصر، علی اکبر بالاگر در این دیدار خاطر نشان ساخت: ارجاع مستقیم کار به کارشناسان با موازین عدالت و انصاف مطابقت ندارد.
وی افزود: از یک طرف تامین معیشت کلیه کارشناسان دغدغه اصلی ماست و از طرف دیگر معتقدیم با ارجاع فعالیت به کارشناسان مختلف و ایجاد احساس رقابت، کیفیت خدمت کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی افزایش خواهد یافت.
بالاگر بر لزوم تامین سلایق مشتریان تاکید کرد و گفت: توجه به سلایق مشتریان برای کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی مهم است و جهت تحقق خواسته های آنان تلاش لازم صورت می گیرد.
وی در عین حال رسیدگی به تخلفات کارشناسی را با اهمیت دانست و افزود: رسیدگی دقیق و قاطع به تخلفات کارشناسی مهم است و عملکرد نامتعارف برخی ها، نباید میزان اعتماد افکار عمومی به خدمات کارشناسی را کاهش دهد.
رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی تصریح کرد: هدایت اصولی و قانونمند موضوعات قضایی به سیستم کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و اعمال نظارت در کاهش میزان تخلفات در جامعه موثر است.
یوسف غفارزاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی نیز در این دیدار اذعان داشت: سازمان ها علاقمند هستند تا در بررسی موضوعات ارجاعی از کارشناسان حاذق، کاربلد و شناخته شده استفاده شود.
وی تامین منافع سازمانی را با اهمیت دانست و افزود: ما در ارجاع موضوعات متعدد خود به کارشناسی غالباً منافع سازمانی، حفاظت از بیت المال و حقوق مشتریان به عنوان حق الناس و جلب رضایت همه جانبه مردم را لحاظ می کنیم.
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تصریح کرد: هدف اساسی ما این است که خدمات کارشناسی به شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با حداقل هزینه و با کیفیت مطلوب صورت بگیرد.
در جریان این دیدار که در محل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی انجام گرفت، دو طرف در خصوص ضرورت استمرار جلسات و گسترش تعاملات و ارتباطات فی مابین و حل و فصل مشکلات موجود به توافق دست یافتند.
انتهای پیام/