بالاگر در دیدار با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی:

ارجاع مستقیم کار به کارشناسان با موازین عدالت و انصاف مطابقت ندارد

1398/06/28 - 09:59 - کد خبر: 2782 نسخه چاپی

نصر: در دیدار رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی با غفارزاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، ضرورت ارجاع مستقیم امور کارشناسی به کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش نصر، علی اکبر بالاگر در این دیدار خاطر نشان ساخت: ارجاع مستقیم کار به کارشناسان با موازین عدالت و انصاف مطابقت ندارد.

وی افزود: از یک طرف تامین معیشت کلیه کارشناسان دغدغه اصلی ماست و از طرف دیگر معتقدیم با ارجاع فعالیت به کارشناسان مختلف و ایجاد احساس رقابت، کیفیت خدمت کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی افزایش خواهد یافت.

بالاگر بر لزوم تامین سلایق مشتریان تاکید کرد و گفت: توجه به سلایق مشتریان برای کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی مهم است و جهت تحقق خواسته های آنان تلاش لازم صورت می گیرد.

وی در عین حال رسیدگی به تخلفات کارشناسی را با اهمیت دانست و افزود: رسیدگی دقیق و قاطع به تخلفات کارشناسی مهم است و عملکرد نامتعارف برخی ها، نباید میزان اعتماد افکار عمومی به خدمات کارشناسی را کاهش دهد.

رئیس کانون کارشناسان رسمی دادگستری آذربایجان شرقی تصریح کرد: هدایت اصولی و قانونمند موضوعات قضایی به سیستم کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان آذربایجان شرقی و اعمال نظارت در کاهش میزان تخلفات در جامعه موثر است.

یوسف غفارزاده مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی نیز در این دیدار  اذعان داشت: سازمان ها علاقمند هستند تا در بررسی موضوعات ارجاعی از کارشناسان حاذق، کاربلد و شناخته شده استفاده شود.

وی تامین منافع سازمانی را با اهمیت دانست و افزود: ما در ارجاع موضوعات متعدد خود به کارشناسی غالباً منافع سازمانی، حفاظت از بیت المال و حقوق مشتریان به عنوان حق الناس و جلب رضایت همه جانبه مردم را لحاظ می کنیم.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی تصریح کرد: هدف اساسی ما این است که خدمات کارشناسی به شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی با حداقل هزینه و با کیفیت مطلوب صورت بگیرد.

در جریان این دیدار که در محل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی انجام گرفت، دو طرف در خصوص ضرورت استمرار جلسات و گسترش تعاملات و ارتباطات فی مابین و حل و فصل مشکلات موجود به توافق دست یافتند.

انتهای پیام/

ارجاع مستقیم کار به کارشناسان با موازین عدالت و انصاف مطابقت ندارد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار