رئیس کل دادگستری استان:

دستگاه قضایی آذربایجان شرقی آماده بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان است

1399/07/06 - 09:34 - کد خبر: 27776 نسخه چاپی

نصر: رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با با بیان این‌که دستگاه قضایی استان در رابطه تعامل با نخبگان و دانشگاهیان پیشتاز است، گفت: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه‌های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.

به گزارش نصر، موسی خلیل اللهی در نشست بررسی مسائل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی استان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، اظهار کرد: از زمان حضور آیت الله رئیسی در راس قوه قضائیه چندین برنامه تحولی کاربردی شروع شده که در حال اجرا و عملیاتی شدن است.
وی افزود: یکی از برنامه‌های تحولی رئیس قوه قضائیهگ مبارزه با فساد در تمامی مظاهر اعم از داخل مجموعه قوه قضائیه و خارج از آن بوده که اقداماتی نیز در این خصوص انجام شده و بخشی از این اقدامات در رسانه‌ها اطلاع رسانی شده است.
وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های تحولی قوه قضائیه که آیت الله رئیسی بر آن همواره تاکید دارند، در کنار مطالبه حقوق عامه، تعامل با نخبگان و دانشگاهیان در حوزه‌های مختلف بوده که اقداماتی در این خصوص در استان آغاز شده است.
خلیل‌الهی ادامه داد: البته موضوع ارتباط با دانشگاه‌ها پیش از این مساله آغاز شده و آذربایجان شرقی در این خصوص پیشتاز بوده است که نمونه‌ای از آن عقد تفاهم نامه با حوزه علمیه خواهران برای ارتقای آموزش‌های فرهنگی در جامعه است.
به نقل از روابط عمومی دادگستری کل آذربایجان شرقی، وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان آماده بهره مندی از ظرفیت نخبگان جامعه در حوزه‌های مختلف و برنامه ریزی بر اساس آن برای خدمت به مردم است.
وی ادامه داد: حفظ کرامت انسان‌ها از دیگر برنامه‌های تحولی قوه قضائیه بوده که در این خصوص خود را متعهد می‌دانیم و برگزاری ملاقات‌های مردمی برای رسیدگی به مشکلات مردم بخش کوچکی از این برنامه‌ها است.
انتهای پیام/
دستگاه قضایی آذربایجان شرقی آماده بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار