مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد؛

باید با آغوش باز از انتقاد رسانه ها استقبال کرد

1399/07/06 - 09:28 - کد خبر: 27775 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها پیام رسان افکار عمومی هستند و اگر احیاناً نقدی هم وارد کنند، گوشزد کننده انحرافات و کاستی هاست و باید با آغوش باز از نقدهای رسانه ها استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار نصر، محمد محمدپور در نشست تبادل نظر و توسعه همکاری های فی مابین رسانه ها و اتاق بازرگانی تبریز، افزود: پیوندهای صنعت و اقتصاد با فرهنگ در پیشینه تبریز و آذربایجان غنی است و ما در تاریخ تبریز شاهد نقش آفرینی تاجران در حوزه های فرهنگی بوده ایم که اثرات آن ها در ارتقای منزلت اجتماعی و سیاسی آذربایجان بی بدیل بوده است.
 
وی افزود: در حوزه رسانه، در برهه کنونی با نسلی فعال، با انگیزه و توانمند هم دوره هستیم که می توانند در توسعه استان نقش آفرینی چشمگیری داشته باشند.
 
محمدپور افزود: رسانه ها پیام رسان افکار عمومی هستند و اگر احیاناً نقدی هم وارد کنند، گوشزد کننده انحرافات و کاستی هاست و باید با آغوش باز از نقدهای رسانه ها استقبال کرد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه ها اگر در حوزه صنعت، معدن و تجارت پیوندی عالمانه با رسانه ها داشته باشند، شاهد تسریع در روند توسعه استان در بخش های مختلف خواهیم بود. بدون رسانه حوزه صمت هر چقدر هم قدرتمند باشد، نخواهد توانست به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
 
محمدپور اذعان کرد: بخش های صنعت استان در حوزه اطلاع رسانی ضعف دارند و باید با استفاده از ظرفیت های رسانه های استان ضعف های خود را پوشش دهند، چرا که رسانه ها در جذب سرمایه گذاری ها و منابع مالی جدید تاثیرگذار هستند.
 
وی به اهمیت بخش فرهنگ اشاره کرد و گفت: حوزه فرهنگ هزینه ای و سربار نیست و بلکه یک حوزه مولد است و در رشد همه زمینه ها از جمله بخش صنعت و تجارت نقش ریشه ای دارد. رسانه ها هم از به عنوان یک هنر-صنعت شناخته می شوند و اتاق بازرگانی تبریز می تواند با همکاری خود سطح تاثیرگذاری و نفوذ رسانه های استان را در منطقه، کشور و خارج از کشور توسعه دهد.
 
انتهای پیام/
 
 
باید با آغوش باز از انتقاد رسانه ها استقبال کرد محمد سهرابی


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار