رییس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی؛

دوندگان آذربایجان‌غربی دو مدال از مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند

1399/07/05 - 13:00 - کد خبر: 27736 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی گفت: تیم ۹ نفره اعزامی استان به مسابقات قهرمانی کشور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

به گزارش نصر،حسین فهیمی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: مرحله اول رقابت های قهرمانی باشگاه‌های کشور در ۲ بخش نوجوانان و جوانان پسر و دختر به میزبانی تهران برگزار شد و تیم آذربایجان‌غربی با ۹ نفر در این رقابت‌ها شرکت کرد.
وی گفت: در پرتاب چکش پسران  مبین کوثری با پرتاب ۴۷.۴۸ متر به مقام دوم دست یافت؛ البته در این رشته سهند نوری پرتابگر اهل ارومیه و عضو تیم پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با ۶۲.۶۹ متر مقام اول کشور را از آن خود کرد.
رییس هیات دوومیدانی آذربایجان‌غربی ادامه ‌داد: در رقابت نهایی دو ۱۰۰ متر نیز محسن یاسی کندی بعد از کسب زمان ۱۱.۱۸ ثانیه و رتبه اول گروه به فینال رسید و در این مرحله با زمان ۱۱.۱۴ ثانیه مقام سوم را کسب کرد.
فهیمی گفت: در دو ۲ هزار متر دختران نیز سپیده اسلام پرست با زمان ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه و ۸۶ صدم ثانیه به مقام ششمی دست یافت.
وی اضافه کرد: در ۲ مرحله مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور، علی مرادی پرتابگر ارومیه‌ای در قالب تیم دانشگاه آزاد با پرتاب‌های معادل ۶۲.۹۰ متر در مرحله اول و ۶۱.۲۲ متر در مرحله دوم، دو بار مقام سوم کشور را از آن خود کرد.
اولین مرحله از مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور نوجوانان و جوانان پسر و دختر در مواد ۱۰ کیلومتر پیاده روی، ۵۰۰۰ متر، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع، ۱۰۰ متر مقدماتی، ۱۱۰ متر با مانع، ۳۰۰۰ متر با مانع، پرتاب چکش و پرش طول و سه ماده از ماده پنجگانه به میزبانی تهران برگزار شد.
تیم آذربایجان‌غربی با ۹ ورزشکار، ۳ نفر در قسمت پسران و ۶ نفر در قسمت دختران در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.
متین ناجی، مبین کوثری و محسن یاسی کندی با مربیگری جمال رسول پور در بخش پسران و الهام امین خواه، آیناز نوزاد، سپیده اسلام پرست، روژبین جهانی، تینا سوداگر، ملیسا نجف اشرفی و نازلی صبوری با مربیگری مهدیه مقبلی در بخش دختران ورزشکاران اعزامی آذربایجان‌غربی به این مسابقات بودند.
انتهای پیام/
دوندگان آذربایجان‌غربی دو مدال از مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار