معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی:

تولید در شرایط فعلی کشور، نقش حیاتی دارد

1399/07/05 - 12:24 - کد خبر: 27733 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر حساسیت مسأله تولید در شرایط فعلی کشور، گفت: مسئولان در تسهیل و تسریع فرایندهای سرمایه‌گذاری اهتمام کرده و وظایف خود را با در نظر گرفتن این نکته که حق با تولیدکننده است، انجام دهند.

به گزارش نصر، علی جهانگیری در جلسه کمیته فنی شورای معادن استان در شهرستان اهر، تأخیر در صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری را غیرقابل قبول دانست و گفت: در شرایط فعلی اقتصاد کشور که تولید نقش حیاتی دارد باید از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واقعی حمایت کرد.
وی با اشاره به این‌که فعالیت در بخش معدن، سخت‌تر از بخش‌های دیگر صنعتی و تولیدی است، افزود: بخشی از فرایندهای سرمایه‌گذاری در این بخش مشکل دارد و مدیران این بخش باید با این نگاه که سرمایه‌گذاران به تعهدات خود عمل می‌کنند، وظایف خود را انجام دهند.
جهانگیری با تأکید بر این‌که بر توسعه بخش معدن در استان باور داریم، افزود: با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم‌های اقتصادی در حوزه صادرات ایجاد شده، اما با تسهیل و رفع موانع تولید بویژه در بخش معدن می‌توانیم ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشیم.
وی با بیان این‌که مسئولان وظیفه دارند از سرمایه‌گذاران حمایت کنند، گفت: هیچ تأخیری در ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان قابل قبول نیست و همه مسئولان باید همت کنند تا موانع فعالیت در بخش تولید رفع شود.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی پس از این جلسه به همراه جمعی از مسئولان استانی و محلی از معدن طلای زایلیک بازدید کرد.
انتهای پیام/
تولید در شرایط فعلی کشور، نقش حیاتی دارد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار