به همت دانشگاه پیام نور محقق می شود:

فرصتی طلایی برای علاقه مندان به تحصیل

1399/07/05 - 12:00 - کد خبر: 27730 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی گفت: دانشگاه پیام نور رتبه یک آموزش الکترونیکی دانشگاه های کشور است.

به گزارش نصر، با توجه به نزدیک شدن به پایان زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور، معصومی از همه علاقه مندان به تحصیل در بزرگترین دانشگاه دولتی کشور خواست تا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

بخشعلی معصومی رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن تبریک آغاز سال جدید تحصیلی و آرزوی توفیق برای همه دست اندرکاران سیستم آموزش کشور، دانشگاه پیام نور را یک دانشگاه پیشرو و پاسخگو دانسته و گفت : در شرایط فعلی کشور و با توجه به محدودیت هایی که در اثر شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، دانشگاه پیام نور با خدمات متنوعی که برای دانشجویان خود و علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه در نظر گرفته، می تواند یک انتخاب درست و آینده دار برای جوانان عزیز باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه هیچ دانشجویی در این دانشگاه دغدغه پرداخت شهریه ندارد، گفت: دانشجویان می توانند فقط با یک بار مراجعه به بانک طرف قرارداد دانشگاه برای کل مدت زمان تحصیل خود در هر ترم وام شهریه دریافت کنند و با کارمزد 4/1 نسبت به عودت آن اقدام نمایند.
وی تسهیلات فراهم شده برای دانشجویان این دانشگاه را بسیار مناسب دانسته و گفت : در راستای تکریم دانشجویان و توجه به اقشار کم برخوردار جامعه ، در طرح های ویژه ای دانشجویان محروم و کم برخوردار توسط دانشگاه بورسیه تحصیلی خواهند شد و بدهی دانشجویان ورودی سال های 97 و قبل از آن که به علت مشکلات شهریه اقدام به ثبت نام نکرده بودند بخشیده می شود و تا دی ماه فرصت دارند که از مزایای این طرح با مراجعه به دانشگاه و ثبت نام و انتخاب واحد ، بهره مند شوند.
معصومی با بیان اینکه 29 مرکز و واحد دانشگاهی پیام نور در سطح استان با تنوع بیش از 100 رشته در مقطع کارشناسی آماده ارائه خدمات به دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل هست، گفت: از ترم جاری جهت رفاه دانشجویان و بر اساس بخشنامه های سازمان مرکزی برای هر یک از دانشجویان یک نفر پشتیبان تعریف شده است که این همکار دانشگاهی موظف است از شروع ترم تا پایان آن با دانشجو در ارتباط بوده و در صورت وجود هر گونه مشکل نسبت به رفع آن اقدام نماید تا دانشجویان بتوانند با آسایش نسبت به حضور در کلاس های الکترونیکی دانشگاه و آموزش لازم اقدام نمایند.
وی لزوم برنامه ریزی دقیق و پاسخگو بودن تمامی قسمتهای دانشگاه به دانشجویان ، گفت : از همه دانشجویان می خواهیم، در صورت وجود هر نوع مشکل ، نسبت به اطلاع دادن به مسئولین مرکز یا واحد تحصیلی خود اقدام نمایند تا در اسرع وقت همکاران بنده آن را مرتفع نمایند.
معصومی با اشاره به اینکه فعلا 7 مهرماه آخرین فرصت برای ثبت نام داوطلبان بر اساس ثوابق تحصیلی اعلام شده است ، گفت : پیام نور بر اساس اعلام وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری رتبه یک آموزش الکترونیکی در بین دانشگاههای کشور هست و امیدوارم علاقه مندان با در نظر داشتن کیفیت آموزشی متفاوت این دانشگاه ، به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور و پیگیری اخبار موفقیت های آن در سطح استانی و ملی نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور ، قبل از اتمام زمان اعلامی اقدام نمایند.
این گزارش حاکی است، طبق اعلام مراجع رسمی حدود 30 درصد از قبولین دانشجویی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و آزمون های وکالت و استخدامی کشور ، از بین فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور است.
دانشجویان و علاقه مندان می توانند جهت اطلاع از هرگونه مزایای تحصیلی در دانشگاه پیام نور به آدرس سایت دانشگاه، eaz.pnu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن های بخش های مختلف دانشگاه مندرج در سایت تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/
فرصتی طلایی برای علاقه مندان به تحصیل نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار