شهردار تبریز خبر داد:

ساماندهی ساخت و سازهای «مایان» با اجرای مسیرگشایی کوی صنعتگران

1399/07/04 - 18:12 - کد خبر: 27696 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از اجرای مسیرگشایی کوی صنعتگران مایان به منظور ساماندهی ساخت و سازهای این منطقه خبر داد.

به گزارش نصر، ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از مسیرگشایی کوی صنعتگران با بیان اینکه این کوی در منطقه کارگاهی غرب تبریز واقع شده است، گفت: ساماندهی دسترسی‌های موجود در این منطقه از گذشته آغاز شده و تکمیل آن در برنامه کاری شهرداری تبریز است.
او افزود: با تکمیل این پروژه تلاش داریم ساخت و سازهای این منطقه را ساماندهی و قانونمند کنیم.
شهردار تبریز با بیان اینکه برای تکمیل پروژه نیاز به همراهی و همکاری مالکان اراضی این کوی داریم، خاطرنشان کرد: برای تکمیل پروژه با تعدادی از اهالی و مالکان قطعات موجود بر اساس طرح تفصیلی توافقات لازم صورت گرفته و با تعداد دیگری نیز در حال گفتگو و توافق هستیم.
شهین باهر با اشاره به ضرورت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز گفت: تا زمانیکه شهرداری پیش قدم نشده و خود را در حوزه‌های مختلف از متخلفان یک گام جلوتر حرکت نکند، مشکلات حل نخواهد شد.
شهردار تبریز با تاکید بر مشکلات عدیده ساخت و ساز غیر مجاز برای شهرداری‌ها گفت: ورود مستقیم مردم به تعیین تکلیف زمین‌های موجود در شهر باعث ساخت و ساز غیرمجاز، غیر ایمن و غیر اصولی می‌شود و این اتفاق مشکلات بسیاری را برای شهرداری و مردم ایجاد می‌کند.
شهین باهر ساخت و ساز غیرمجاز را عامل اتلاف سرمایه ملی دانست و تاکید کرد: وقتی برای ساخت و ساز غیر مجاز از ماده ۱۰۰ حکم تخریب می‌گیریم و اجرا می‌کنیم در واقع بسیاری از سرمایه‌های ملی را از بین بردیم. از طرف دیگر برای ساخت و ساز غیر مجاز دعاوی حقوقی و کیفری بسیاری مطرح می‌شود که اتلاف زمان و انرژی را در پی دارد.
او گفت: برای اینکه چنین مشکلاتی به وجود نیاید، تلاش داریم تا با همراهی اهالی کوی صنعتگران نسبت به تعیین تکلیف کاربری‌ها اقدام کنیم، تا بتوانیم پروانه قانونی برای شهروندان و مالکان قطعات موجود صادر کنیم.
انتهای پیام/
 ساماندهی ساخت و سازهای «مایان» با اجرای مسیرگشایی کوی صنعتگران خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار