کلر پارس تبریز قهرمان دو صحرانوردی کارگران کشور شد

1399/07/04 - 14:56 - کد خبر: 27690 نسخه چاپی

نصر: تیم ورزش کارگری کلر پارس در نخستین دوره جام شرکت‌ها در رشته دو صحرانوردی به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش نصر،  تیم کلر پارس تبریز به نمایندگی از آذربایجان شرقی در اولین دوره مسابقات شرکت ها حضور یافت و توانست با کسب رکوردی بهتر از سایر تیم ها در جایگاه نخست این رقابت ها بایستد.
در این مسابقات شرکت کلرپارس تبریز با رکورد ٢٧:٠٤ اول شد و تیم های اشتادسازه خراسان رضوی با رکورد ٢٧:٣٩،  شرکت کشت و صنعت پارس اردبیل با رکورد ٢٨:٠٣،  نیروگاه شازند اراک با رکورد ٢٨:٥٥،  آینده پردازان سپنج با رکورد ٢٨:٥٧، فروسیلیس سمنان با رکورد ٢٩:٥٣،   راهسازی دیبار خراسان جنوبی با رکورد ٢٩:٥٨ و مس سرچشمه با رکورد ٣١:٠٠ دوم تا هشتم شدند.
گفتنی است، این مسابقات با حضور ۶۰ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم از ۱۵ استان برگزار شد و شرکت کنندگان مسیر ۸ کیلومتری مسابقه را به شکل امدادی (هر ورزشکار ۲ کیلومتر) در منطقه توریستی چالیدر مشهد طی کردند و در پایان تیم کلر پارس با ترکیب جواد علیزاده،  پژمان کوزه ای،  حسن عابدی و صادق مظاهری از آذربایجان شرقی توانستند از مقام قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند.
مراسم اعطای مدال و لوح قهرمانی برترین های این دوره با حضور جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری، سید امیر حسینی رییس انجمن ورزش شرکت ها و دیگر مسوولین این رویداد برگزار شد.
پیش از این تیم های آذربایجان شرقی ب (آهنگری تراکتورسازی) و آذربایجان شرقی الف (کلرپارس) در مسابقات دوصحرانوردی قهرمانی کشور که دی ماه سال ۱۳۹۸ به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد، قهرمان و نایب قهرمان شدند.
انتهای پیام/
کلر پارس تبریز قهرمان دو صحرانوردی کارگران کشور شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار