خبر/

مراسم رونمایی کتاب "سرد اما کشنده" در مجتمع ایپک پالاس

1399/07/05 - 16:19 - کد خبر: 27670 نسخه چاپی

نصر: آیین رونمایی از کتاب "سرد اما کشنده" دومین کتاب نویسنده نوجوان تبریزی در مجتمع ایپک پلاس تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، نویسنده کتاب "سرد اما کشنده"، محمد متین کرمی، که فردی ۱۳ ساله است در حاشیه رونمایی از کتاب مذکور در گفتگو با خبرنگار نصر با بیان اینکه کتاب "سرد اما کشنده" دومین کتاب من است، گفت: اولین کتابم را در سن ۱۰ سالگی با عنوان "رخنه ای بر خیال یک واقعیت" نوشتم.
وی ادامه داد: الان هم دومین کتابم با عنوان "سرد اما کشنده" رونمایی می شود.
متین کرمی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ادامه نویسندگی را دارید، اظهار داشت: بله سومین کتاب هم با عنوان "جنایت مرد سیگاری" در دست شروع است که قصد دارم اگر بتوانم تا آخر امسال آن را هم تمام کنم.
وی به موضوعات کتاب هایش اشاره کرد و اذعان داشت: موضوع کتاب اول "رخنه ای بر خیال یک واقعیت" در مورد "سوررئال جادویی" یا همان "خرافات و افسانه ها" بود ‌و موضوع کتاب دوم "سرد اما کشنده"، مربوط به "جنایات بشری" است و کتاب سوم هم تلفیقی از این دو موضوع خواهد بود.
متین کرمی ادامه داد: اگر بعد از مطالعه کتاب های اول و دوم توسط خوانندگان، سوالاتی در ذهن آنان ایجاد شد، پاسخ در کتاب سوم گنجانده شده است.
این نویسنده نوجوان در مورد علایقش به نوشتن گفت: من از ۷ سالگی شروع کردم به یاد گرفتن دستور زبان که از همان بدو یادگیری حروف الفبا، شروع به نوشتن داستان های کوتاه می کردم و مشوق اصلی بنده همیشه پدر و مادرم بودند، که توانستم اولین کتابم را در سن ۱۰ سالگی تمام کنم.
انتهای پیام/
مراسم رونمایی کتاب فاطمه قلی پور گنجه لو


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  متین احمدی   4 سالها پیش  

آقای کرمی واقعا یکی از درخشنده ترین و بینظیر ترین نویسندگان نوجوان تبریز هستند
پژوهشیار