خبر/

تراکتور به دنبال دومین پیروزی خانگی

1398/06/27 - 14:54 - کد خبر: 2765 نسخه چاپی

نصر: در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور روز جمعه میزبان تیم گل‌گهر سیرجان است.

به گزارش نصر، تراکتور در سه بازی قبلی خود پنج امتیاز کسب کرده و در تبریز برابر پرسپولیس به برتری یک بر صفر دست یافته است و دو تساوی بدون گل در خارج از خانه برابر نفت مسجد سلیمان و ذوب‌‌آهن اصفهان کسب کرده است.

سرخ‌پوشان تبریزی درصدد هستند در تبریز تمامی امتیازات خانگی را کسب نمایند و با حمایت تماشاگران‌شان برابر تیم گل‌گهر به برتری دست یابند.

نگرانی تراکتوری‌ها احتمال محرومیت تماشاگرانشان برای این بازی بود که فعلا کمیته استیناف برای تائید یا رد حکم کمیته انضباطی زمان بیشتری را خواستار شده و عملا امکان حضور تماشاگران تراکتور در بازی برابر گل‌گهر سیرجان فراهم است.

گل‌گهر که امسال از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده است، برخلاف تصور حریفی آسانی به شمار نمی‌رود.

این تیم در سه بازی نخست خود برابر تیم‌های سایپا، نساجی قائم شهر و پارس جنوبی به تساوی رسیده که بازی با سایپا در خارج از خانه بوده و این نشان می‌دهد که گل‌گهر برای حفظ خود در لیگ برتر در سال اول حضورش برنامه‌ریزی کرده است.

مربی این تیم بگوویچ است که سابقه طولانی در فوتبال ایران داشته و با تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان هم در لیگ برتر حضور داشته است.

فرشاد بیابانی مهاجم تبریزی فصل گذشته شهرداری، در تیم گل‌گهر سیرجان حضور دارد و به احتمال زیاد در ترکیب تیمش برابر تراکتور قرار گیرد.

بازی تیم‌های تراکتور تبریز با گل‌گهر سیرجان ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز جمعه ۲۹ شهریور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

تراکتور به دنبال دومین پیروزی خانگی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار