سرپرست رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان؛

برخورد خودروی کشنده با پل عابر پیاده در زنجان یک کشته و ۶ مصدوم برجا گذاشت

1399/07/03 - 11:18 - کد خبر: 27628 نسخه چاپی

نصر: سرپرست رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی کشنده با پل هوایی عابر پیاده در آزادراه زنجان - قزوین، یک کشته برجا گذاشت و ۶ نفر را نیز راهی بیمارستان کرد.

به گزارش نصر، سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار  افزود: این حادثه رانندگی، چهارشنبه شب در کیلومتر ۷۵ باند شمالی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد و متاسفانه راننده خودروی کشنده به اشتباه جک را آزاد و اتاق بار آن با پل عابر پیاده برخورد کرده و موجب سقوط پل فلزی شد.  
وی اظهار داشت: این پل فلزی در لاین جنوبی بر روی کامیون درحال عبور از محل سقوط کرد و راننده این خودرو که مردی ۵۵ ساله بود به علت شدت صدمات و جراحات وارده در صحنه حادثه کشته شد و سرنشین آن نیز مصدوم می شود و سپس یک دستگاه خودروی سواری پراید به یکباره بر محل حادثه رسیده و با کامیون و قطعات پل فلزی برخورد می کند.
عظیمی، با بیان اینکه این اتفاق تلخ و ناگوار در مقابل مجتمع رفاهی غزال، افتاده است، تصریح کرد: سرنشین کامیون و همچنین راننده و سرنشینان خودروی سواری نیز که ۲ مرد و سه زن بودند پس از مصدومیت به منظور درمان به بیمارستان بوعلی خرمده انتقال یافتند.
بنا به این گزارش، طی پنج ماهه امسال ۵۳ فقره تصادف فوتی در مسیرهای ارتباطی این استان اتفاق افتاد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال (۹۸) به میزان هشت درصد افزایش نشان می دهد و بر اساس آمار پزشکی قانونی در طی مدت یاد شده تعداد متوفیان ناشی از حوادث رانندگی ۱۰۸ نفر بود که متاسفانه این تعداد کشته در مقایسه با مدت مشابه پارسال نیز ۸ درصد رشد داشت.  
تعداد ۲۷۰ نفر در سال ۹۷ و ۲۵۸ نفر نیز در سال ۹۸ بر اثر تصادف‌های رانندگی در مسیرهای ارتباطی برون شهری استان زنجان جان باختند.
استان زنجان پنج هزارو ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.
انتهای پیام/
برخورد خودروی کشنده با پل عابر پیاده در زنجان یک کشته و ۶ مصدوم برجا گذاشت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار