فرماندار خلخال؛

اجرای پروژه ورزشی و گردشگری اندبیل خلخال آغاز شد

1399/07/03 - 11:00 - کد خبر: 27627 نسخه چاپی

نصر: فرماندار خلخال گفت: عملیات اجرایی پروژه ورزشی و گردشگری تفرجگاه اندبیل این شهرستان توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی آغاز شد.

به گزارش نصر، فریدون بابایی روز پنجشنبه در بازدید از این طرح ورزشی و گردشگری اظهارداشت: فاز اول این طرح شامل احداث و راه‌اندازی پیست اسکی ،تله‌اسکی و امکانات موردنیاز ورزشکاران رشته اسکی در این منطقه زیبای جنگلی در جنوب استان اردبیل است.
وی گفت: بر اساس قول داده شده و همت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در صورت وجود شرایط مناسب جوی عملیات اجرایی فاز اول تا زمستان امسال تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.
فرماندار خلخال بیان کرد: همزمان با اجرای فاز اول این طرح توسط مجری در پاییز امسال، راه‌اندازی سایر امکانات رفاهی ،تفریحی و ورزشی پیش‌بینی شده نیز اجرا خواهد شد.
وی افزود: سرمایه‌گذار جدید بخش خصوصی طرح بزرگ گردشگری اندبیل ، عملیات اجرایی احداث پروژه پیست اسکی و نصب تجهیزات تله‌اسکی تفرجگاه اندبیل را با بسیج ماشین‌آلات سنگین راه‌سازی آغاز کرد.
او گفت: اجرای پیست اسکی و تله‌اسکی اندبیل بخشی از فاز اول طرح گردشگری ارائه شده از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی این طرح در تفرجگاه اندبیل بوده و در مراحل بعدی تجهیزات تله‌سیژ خریداری شده از کشور خارجی که در گمرک استان اردبیل موجود است، ترخیص و به این محل انتقال خواهد یافت.
فرماندار خلخال با بیان اینکه ایجاد و راه‌اندازی هتل سلامت و طبیعت درمانی در بلندای تفرجگاه اندبیل بخشی از طرح بزرگ گردشگری این محل است، افزود: با توجه به قرار گرفتن بخشی از طرح گردشگری اندبیل در اراضی واقع در محدوده استان گیلان از جمله پروژه احداث دهکده گردشگری در حوزه استحفاظی استان همسایه تالش ، فرماندار این شهرستان با حضور در محل و بازدید از پروژه برای واگذاری اراضی موردنیاز به سرمایه‌گذار طرح اعلام همکاری کرده است.
وی علت تاخیر در زمان اجرای پروژه گردشگری اندبیل را دست به دست شدن چندین باره محل اجرای طرح و تغییر در سرمایه‌گذاران این طرح ذکر کرد و گفت: پروژه گردشگری اندبیل پیش از این به سرمایه‌گذار بخش خصوصی پیشگامان توسعه واگذار و سپس سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای اجرای آن پا پیش گذاشت و اواخر سال گذشته این طرح به سرمایه‌گذار جدید واگذار شد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/
اجرای پروژه ورزشی و گردشگری اندبیل خلخال آغاز شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار