مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

زمان واگذاری انشعاب برق در تبریز کاهش یافت

1399/07/02 - 17:19 - کد خبر: 27593 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از کاهش متوسط زمان واگذاری انشعاب در این شرکت از ۲۷ روز به ۹ روز نسبت به چهار سال گذشته خبر داد.

به گزارش نصر، عادل کاظمی در نشست خبری با تشریح عملکرد شرکت توزیع نیروی برق تبریز در دولت یازدهم و دوازدهم، خاطرنشان کرد: میزان تولید و مصرف انرژی الکتریکی در دنیا شاخص توسعه‌یافتگی است.
وی افزود: متوسط زمان اجرای پروژه‌ها نیز در سال‌های گذشته از ۲۵۰ روز به ۸۵ تا ۹۰ روز در سال جاری کاهش یافته و هدف‌گذاری شرکت بر این است تا بتوانیم این میزان را به ۶۰ روز برسانیم.
کاظمی با اشاره به اینکه به دنبال برقراری عدالت نسبی در کل مناطق تحت پوشش هستیم و تلاش می‌کنیم خدمات‌دهی خود را به مناطق محروم و برخوردار تقسیم نکنیم، اظهار کرد: میانگین شاخص تلفات انرژی در کشور به‌تازگی به زیر ۱۰ درصد رسیده است و در سه سال گذشته، تلفات برق تبریز از ۱۰.۳ درصد به ۸.۲۲ درصد رسیده است و امیدواریم در سال‌های آتی این میزان باز هم کاهش یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به این که برق تبریز دارای بیش از یک میلیون مشترک شهری و روستایی است، گفت: سالانه نزدیک به۱۸۰ میلیارد تومان پروژه در شرکت جهت توسعه، بهبود و اصلاح زیرساخت‌ها تعریف می‌شود و سالانه به طور متوسط بین ۱۲۰ تا ۱۴۰ میلیارد تومان از پروژه‌ها به اتمام می‌رسد و سعی کرده‌ایم با تلاش همکاران، میزان پروژه‌های انتقال‌یافته را به حداقل کاهش دهیم و هم‌اکنون از نظر حجم سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها در جایگاه خوبی در بین شرکت‌های توزیع کشور قرار داریم.
کاظمی با اشاره به برنامه‌های پیک‌سایی و مدیریت مصرف برق گفت: باید بین تولید و مصرف در تبریز توازن ایجاد شود و قطعی برق به حداقل ممکن برسد که در این راستا با همکاری مردم و بیش از چهار هزار مصرف‌کننده‌ بخش صنایع و کشاورزی، توانستیم ایام گرم سال را بدون هیچ عارضه‌ای پشت سر بگذاریم و مشترکین طی این ایام، خاموشی با برنامه را تجربه نکردند.
وی از نصب حدود چهار هزار چراغ ال.ای.دی در سطح معابر شهر تبریز خبر داد و با اشاره به جایگزینی کابل‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار اضافه کرد: افزایش پایداری شبکه، کاهش تلفات، کاهش مخاطرات برق گرفتگی، کاهش برق‌دزدی و کاهش دزدی سیم و کابل از مزایای تبدیل کابل‌های مسی با کابل‌های خودنگهدار است.
کاظمی با اشاره به طرح تحول توزیع در شرکت توانیر، ابراز کرد: طرح‌های جهادی متعددی ازجمله قبض سبز (صدور قبض غیرکاغذی)، خدمات سبز (انجام ۸۰ خدمت به مشترکین به صورت غیرحضوری)، طرح چاوش (طرح استانداردسازی ولتاژ مشترکین)، طرح سیما، طرح هما و طرح سنم از جمله اقدامات شرکت توزیع برق تبریز در این راستا است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به اینکه افرادی که می‌خواهند از ماینر ( دستگاه استخراج ارز )  استفاده کنند باید مجوزهای لازم را دریافت کنند، گفت: یکی از چالش‌های شرکت، تامین برق ماینرها است که بار مصرفی زیادی را به شبکه‌ برق تحمیل می‌کنند و در 2 سال اخیر بیش از چهار هزار ماینر توسط همکاران برق تبریز شناسایی شده است.
کاظمی با اشاره به اینکه برای رضایت‌مندی کسبه‌ بازار ایکی قاپیلی، پست برق زیرزمینی در این محل ایجاد شده است، گفت: همچنین اصلاحات شبکه در راسته بازار و بازار امیر انجام شده و بخش‌های مختلف آن ساماندهی شده است و تاکنون چهار میلیارد تومان طی چند سال اخیر برای اصلاح و ساماندهی شبکه بازار تبریز هزینه شده است.
انتهای پیام/
زمان واگذاری انشعاب برق در تبریز کاهش یافت خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  یعقوب   4 سالها پیش  

دورغ محض هنور 4 ماه 4 عدد انشعاب برق ما را نصب نکردن
پژوهشیار