مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان؛

چهار قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی فسخ شد

1399/07/02 - 13:51 - کد خبر: 27576 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: چهار فقره قرارداد واحد صنعتی و تولیدی به وسعت حدود ۳.۵ هکتار در شهرک‌های صنعتی استان به دلیل راکد ماندن فسخ شد.

به گزارش نصر، مرتضی نیرومند، روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: در جلسه رسیدگی هیات حل اختلاف و داوری شرکت شهرک های استان در شهریور سال جاری به فسخ قرارداد این واحدها رای داده شد.
وی یادآوری کرد: جلسه هیات حل اختلاف و داوری به منظور تعیین تکلیف قراردادهای راکد با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به عنوان داور و حکم مرضی الطرفین، مدیرعامل و مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار شد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: در این جلسه همچنین تعداد ۴۱ فقره قرارداد این شهرک ها با مساحت حدود ۱۹ هکتار بررسی و تعیین تکلیف شد.
نیرومند، ادامه داد: در این جلسه به ۳۲ فقره قرارداد با مساحت حدود ۱۱ هکتار جهت ادامه فرایند سرمایه گذاری مهلت مجدد بهره برداری اعطا و پنج فقره پرونده به مساحت ۴.۵ هکتار از دستور کار خارج شد.
به گزارش ایرنا، آذربایجان شرقی دارای ۵۶ شهرک و نواحی صنعتی مصوب بوده که از این تعداد ۴۶ شهرک و نواحی در حال بهره برداری است.
انتهای پیام/
چهار قرارداد راکد در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی فسخ شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار