سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور؛

برای جذب بازیکن التماس دلال نمی‌کنیم/ سه بازیکن سمبل تراکتور هستند

1399/07/02 - 12:44 - کد خبر: 27570 نسخه چاپی

نصر: سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: سمبل تراکتور سه بازیکن فعلی تیم هستند که نقش زیادی در فوق العاده بودن رختکن داشتند.

به گزارش نصر، علیرضا منصوریان در خصوص حضور در  تبریز برای هدایت تیم فوتبال تراکتور گفت: یادم می آید وقتی یک بار به ورزشگاه یادگار امام آمدم ناگهان ۸۵ هزار نفر ساکت شدند. آنها هماهنگ بودند که شعار وحید «بیر، ایکی، اوش» را بدهند. من چون تجربه بازی مقابل المپیاکوس یونان و لیورپول را دارم، یاد جو ورزشگاه آنفیلد انگلیس افتادم.
سرمربی تیم تراکتور تبریز درباره شیوه تاکتیکی این تیم در فصل بیستم لیگ برتر افزود: به بازی مالکانه و تهاجمی علاقه فوق العاده زیادی دارم. مردم تبریز از تیمشان برد می کنند.
وی درباره خریدهای قهرمان فصل گذشته جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور تأکید کرد: برای این که در سطح اول بازی کنیم باید ستاره ها و خریدهای خوب داشته باشیم. نقاط ضعف را می پوشانیم و در هفته پیش رو، سه الی چهار خرید خیلی خوب خواهیم داشت.
منصوریان تصریح کرد: جوانان خیلی خوبی داریم. ستون تیم و شاکله اصلی تیم تراکتور خیلی خوب است.
سرمربی تیم تراکتور تبریز به تمجید از مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران پرداخت و گفت: او بیشترین نقش را در رختکن فوق العاده تراکتور داشته است. سپس احسان حاج صفی و سپس دژاگه بودند که جو تراکتور را عالی نگه داشتند.
وی ادامه داد: با فضای بازیکن سالاری مخالفم ولی باید بگویم این سه نفر سمبل های تراکتور هستند. چون نسبتی هم با استقلال و پرسپولیس ندارند. آنها پیشکسوتان نسل جدید تراکتور هستند.
منصوریان از هواداران تراکتور خواست تا ضمن حمایت های خود توجه ای به فضای مجازی نداشته باشند.
وی در این باره اظهار داشت: از آنها می خواهم ما را در ۹۰ دقیقه های پیش رو در لیگ برتر، سوپرجام و جام حذفی همراهی کنند که فضای واقعی هم هستند. ضمن اینکه امیدوارم با تراکتور تا آخرین ۹۰ دقیقه موجود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم.
سرمربی تیم تراکتور تبریز در پایان خاطرنشان کرد: التماس به دلالیسم برای خریدهایمان نمی کنیم و ان شاءالله دست آنها را کوتاه خواهیم کرد.
انتهای پیام/
برای جذب بازیکن التماس دلال نمی‌کنیم/ سه بازیکن سمبل تراکتور هستند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار