هفته چهارم لیگ برتر والیبال کشور؛

تیم والیبال شهرداری ارومیه با فکر صدرنشینی در مصاف فولاد سیرجان

1399/07/02 - 11:09 - کد خبر: 27557 نسخه چاپی

نصر: تیم والیبال شهرداری ارومیه که امروز، چهارشنبه میزبان تیم والیبال فولادسیرجان، همسایه بالادستی خود در جدول لیگ برتر امسال است، با فکر رسیدن به صدر جدول در سالن ۶ هزار نفری غدیر معروف به دورنالار یوواسی به مصاف این تیم پرمهره می رود.

به گزارش نصر، دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور امروز، چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای اردکان، یزد، مریوان، تهران، ارومیه، گنبد و آمل برگزار می شود که در ورزشگاه البته خالی از تماشاگر ۶ هزار نفری غدیر ارومیه، تیم رده سومی شهرداری ارومیهه به مصاف تیم رده دومی فولاد سیرجان می رود.
این دیدار به لحاظ قرارگرفتن هر ۲ تیم در بالای جدول بسیار حساس است و هر ۲ تیم مطرح والیبال کشور با اندیشه برد در این دیدار به میدان می روند تا جای پای خود را در بالای جدول محکم کرده و از همین هفته های نخست، عطش خود برای قهرمانی را به رخ حریفان بکشانند.
هرچند تیم سایپای تهران که صدرنشین رقابت ها بوده و با سه برد متوالی سه بر صفر، بدون ست باخته در بالای جدول قرار دارد، ولی هر ۲ تیم ارومیه ای و سیرجانی به دنبال لغزش این تیم  در دیدار مقابل لبنیات هراز آمل هستند تا در صدر قرار بگیرند.
البته با توجه به میزبانی تیم شهرداری ارومیه، احتمال برد این تیم مقابل حریف سیرجانی بیشتر است و انتظارها از شاگردان پیمان اکبری نیز با بردهای خوب مقابل حریفان به ویژه پیکان تهران در هفته گذشته بسیار بالا رفته است.
تیم شهرداری ارومیه در سه دیدار گذشته خود ۹ ست را برده و تنها یک ست مقابل شهداب یزد و یک ست مقابل پیکان تهران آن هم با امتیازهای نزدیک واگذار کرده است.
این تیم، یکی از سه تیم ۹ امتیازی بوده و همه امتیازهای لازم را در سه هفته نخست لیگ به دست آورده که با این امتیاز پس از سایپای تهران و فولاد سیرجان و پیش از سپاهان اصفهان و شهداب یزد قرار دارد.
تیم آذرباتری، دیگر نماینده ارومیه در لیگ جاری، امروز با قرعه استراحت روبرو شده که می تواند مبنایی برای بهبود وضعیت این تیم پایین جدول باشد.
این تیم، در سه بازی اخیر خود، سه باخت متوالی داشته و با یک ست برده و ۹ ست باخته، بدون امتیاز در رده سوم از پایین جدول (سیزدهم) جا خوش کرده است.
این هفته نیز که با قرعه استراحت روبرو شده امکان پایین رفتن تیم آذرباتری با توجه به دیدار متقابل ۲ تیم پایین تر شامل راهیاب ملل مریوان و شهروند اراک، وجود دارد.
در صورتی که بازی این ۲ تیم به ست پنجم برسد، تیم آذرباتری بدون بازی در هفته چهارم، ۲ رده سقوط کرده و آخرین تیم جدول خواهد بود.
حال باید دید که دیدارهای امروز لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به چه نتیجه ای خواهد رسید.
در پایان دیدارهای امروز در صورت بروز نتایج لازم، حتی صدر و قعر جدول را می توان ارومیه ای دید.
در لیگ برتر امسال ۱۵ تیم حضور دارند که با رعایت پروتکل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر با هم رقابت می کنند.
انتهای پیام/
تیم والیبال شهرداری ارومیه با فکر صدرنشینی در مصاف فولاد سیرجان خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار