رئیس دانشگاه نبی اکرم(ص) خبر داد:

ایجاد رشته علوم ورزشی در دانشگاه نبی اکرم(ص)

1399/07/02 - 10:05 - کد خبر: 27546 نسخه چاپی

نصر: رئیس دانشگاه نبی اکرم(ص) گفت: ایجاد رشته علوم ورزشی در دانشگاه نبی اکرم(ص)، گامی موثر در اعتلای علمی ورزش استان خواهد بود.

به گزارش نصر، محمدرضا میلانی، رئیس دانشگاه نبی اکرم(ص) در دیدار با مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی، با اعلام پذیرش دانشجو در رشته علوم ورزشی از مهر ماه 1399، آنرا گامی موثر در اعتلای علمی و تخصصی ورزش استان دانست و حمایت همه جانبه اداره کل ورزش و جوانان استان را خواستار شد.
میلانی، با اعلام این مطلب که برای تمام سازوکارهای ایجاد این رشته فکر شده، رشته علوم ورزشی را یک رشته تحصیلی بینابینی دانست  که هم در حوزه علوم تجربی، فیزیولوژی بدن را به دانشجو می آموزد و هم در رشته علوم انسانی، دانشجو را با علوم رفتاری آشنا میکند و در حوزه ورزش و تربیت بدنی، اصول ورزشهای مادر را به دانشجویان یاد میدهد.
وی با اعلام این مطلب که دانشگاه نبی اکرم(ص) تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا این رشته بصورت کاملا علمی و آکادمیک پیش برود، حمایتهای اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجانشرقی را خواستار شد.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با اشاره به فراگیر بودن رشته علوم ورزشی بالاخص در حوزه علم پزشکی و روانشناسی، آذربایجان شرقی را از جمله استانهائی دانست که نیاز به علمی شدن ورزش در این استان را دارد.
بهتاج برگزاری دوره آموزش آزاد در حوزه ورزش را در کنار گذراندن دروس دانشگاهی این رشته ضروری دانست و اعلام نمود اداره کل ورزش و جوانان استان در حد توان از این رشته تحصیلی حمایت خواهد کرد و حمایت های خود را در حوزه هم سخت افزاری و هم نرم افزاری بیان کرد.
انتهای پیام/
ایجاد رشته علوم ورزشی در دانشگاه نبی اکرم(ص) نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار