خبر/

آمار بیماران اورژانسی مشکوک به کرونا در تبریز افزایش یافت

1399/07/01 - 16:37 - کد خبر: 27526 نسخه چاپی

نصر: رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه آمار بیماران مبتلا به کرونا در استان در حال افزایش است، گفت: آمار اعزام کارشناسان این مرکز در تبریز برای امدادرسانی به بیماران با علائم حاد تنفسی و مشکوک به کرونا افزایش یافته است.

به گزارش نصر، فرزاد رحمانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: کارشناسان اورژانس از ساعت ۱۲ شب گذشته تا ۱۲ ظهر امروز ۲۰ نفر مشکوک به کرونا را به مراکز درمانی منتقل کردند.
وی ادامه داد: متاسفانه حال تعدادی از این بیماران وخیم اعلام شده است.
رحمانی اظهار کرد: مردم با رعایت اصول بهداشتی و شستن مرتب دست ها، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک سلامت خود و خانواده خود را رقم می زنند.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۴۲۹ هزار و ۱۹۳ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۷۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر رسیده است.
سیما سادات لاری اعلام کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز و استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام/
آمار بیماران اورژانسی مشکوک به کرونا در تبریز افزایش یافت خبرگزاری عصرایران


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار