معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل؛

عملیات احداث دو بیمارستان جدید در استان اردبیل تسریع می‌شود

1399/07/01 - 11:31 - کد خبر: 27486 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به نیاز شدید استان به افزایش تخت‌های بستری، مصمم هستیم تا زیرساخت‌های لازم را فراهم نموده و با تسریع در احداث دو بیمارستان جدید، نیاز شهروندان استان را در مناسب‌ترین زمان ممکن پاسخ دهیم.

به گزارش نصر،  فرزاد قلندری روز سه‌شنبه در حاشیه نشست با مشاور طرح بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده اردبیل افزود:  با هماهنگی به عمل آمده مقرر شده تا پیمانکار و شرکت مشاور ، برنامه زمان‌بندی عملیاتی بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده را ارائه و با کنترل و نظارت اداره کل راه و شهرسازی روند اجرای پروژه طبق برنامه به پیش رود.
وی از بررسی مسائل و مشکلات موجود در اجرای روند اجرای این بیمارستان خبر داد و گفت: مطالعات تکمیلی خاک‌شناسی و نواقص موجود با هماهنگی مهندسین مشاور و مجری طرح رفع شده و مقرر شد تا پروژه با سرعت بیشتری ادامه یابد.
استاندار اردبیل چندی پیش از اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نجف‌زاده شهر اردبیل خبر داد.
اکبر بهنامجو اظهارداشت: یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار  از محل سفر رییس‌جمهوری به استان اردبیل و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی به عنوان سازمان مجری به پروژه تخصیص یافته که تاکنون ۵۰۰ میلیارد ریال آن تامین شده است.
وی با بیان اینکه تا پایان سال این اعتبار به یک هزار میلیارد ریال خواهد رسید، افزود: تاکنون ۳۰۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رییس‌جمهوری به استان و ۲۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز از اعتبارات وزارت راه و شهرسازی برای این پروژه تخصیص یافته و با پیگیری‌هایی که انجام می‌شود تا پایان سال این میزان به یک هزار میلیارد ریال  افزایش می‌یابد تا این پروژه طبق زمان‌بندی اجرایی شود.
همچنین به گفته بهنامجو،  عملیات فاز اول بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل هم بزودی از سوی قرارگاه خاتم‌الانبیا آغاز می‌شود.
فاز اول این پروژه بزرگ به مساحت ۱۱ هزار مترمربع در ۵۴۰ تختخواب طراحی شده و در هفته‌های آینده تجهیز کارگاه و عملیات خاکبرداری محل آغاز می‌شود.
انتهای پیام/
عملیات احداث دو بیمارستان جدید در استان اردبیل تسریع می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار